۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۹
کد خبر: ۷۴۳۶۳۴
مدیر حوزه علمیه فارس خبر داد؛

تدوین تاریخچه علمای فارس در راستای بازشناسی هویت دینی و ملی

تدوین تاریخچه علمای فارس در راستای بازشناسی هویت دینی و ملی
حجت الاسلام والمسلمین محمودی گفت: حوزه علمیه فارس با قدمت ۸۰۰ ساله دارای شخصیت های بزرگ علمی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس ، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا محمودی  امروز در نشست مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت با مدیران نهادهای حوزوی استان فارس، حوزه علمیه فارس را در میان حوزه ها صاحب مکتب دانست و گفت: حوزه علمیه فارس با قدمت 800 ساله دارای شخصیت های بزرگ علمی است.

مدیر حوزه علمیه فارس روحانیت فارس را نسبت به شعائر و فرهنگ اسلامی دغدغه مند دانست و گفت: حمایت خود را لایحه عفاف و حجاب می کنیم و در همین رابطه نامه ای به رئیس مجلس شورای اسلامی با 40 امضا از بزرگان حوزه فارس ارسال گردید.

وی به مسائل اقتصادی و معیشتی مردم اشاره کرد و گفت: ما انتظار داریم دولت در خصوص تورم و رونق تولید که شعار سال هست و بهبود معیشت مردم اقدامات مثمر ثمری انجام بدهند.

مدیر حوزه علمیه فارس اظهار داشت: در حوزه علمیه فارس بالغ بر 2400 مبلغ در مدارس طرح امین فعالیت دارند و برای رشد این ظرفیت ها نیازمند زیر ساخت ها هستیم که مبلغین ما با اطمینان خاطر نسبت به فعالیت های خود اقدام کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی گفت: در راستای یازشناسی هویت دینی و ملی در حال تدوین تاریخچه علمای فارس هستیم که برای تکمیل آن نیازمند به اعتباریم.

ارسال نظرات