۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۱
کد خبر: ۷۴۳۶۳۷
آیت الله رئیسی در شیراز:

کسانی حادثه تروریستی شاهچراغ را رقم زدند که امروز در غزه جنایت می کنند

کسانی حادثه تروریستی شاهچراغ را رقم زدند که امروز در غزه جنایت می کنند
رئیس جمهور در دیدار مردم شیراز گفت: سراشیبی تند و بدون بازگشت رژیم صهیونیستی آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در جمع مردم شیراز در حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی شاهچراغ(ع) گفت: کسانی که بی گناهان و کودکان را در حرم مطهر شاهچراغ(ع) ترور کردند همان کسانی هستند که امروز در غزه مرتکب جنایت می شوند و کودکان را به خاک و خون می‌کشند.

وی افزود: نوای پسا صهیونیستی از مناره‌های مسجد الاقصی به گوش می‌رسد، نابودی رژیم صهیونیستی به گوش می‌رسد.

رئیس جمهور اذعان کرد: سراشیبی تند و بدون بازگشت رژیم صهیونیستی آغاز شده است و این کشتارها و جنایت‌ها نشانه استیصال و درماندگی رژیم صهیونیستی است.

وی به حضور پرشور مردم در این دیدار اشاره کرد و گفت: حضور شما مردم در صحنه، مسئولیت ما را در خدمت رسانی سنگین‌تر می‌کند و ما با همه وجود برای رفع مشکلات مردم تلاش می‌کنیم.

رئیس جمهور در ادامه با اشاره به بحث مسکن گفت: تامین مسکن را حق قانونی مردم و وظیفه دولت می‌دانم و در این راستا ۱۰ هزار واحد مسکن در همین سفر تحویل متقاضیان خواهد شد و برای سایر متقاضیان هم زمین تامین شده است.

وی تاکید کرد: مساله مسکن جوانان دغدغه ماست و شاید بتوان گفت دقیقه ای بر من نمی گذرد جز اینکه پیگیر مساله مسکن جوانان در کل کشور هستم.

آیت‌الله رئیسی با تاکید بر اینکه دولت تلاش می کند فضای کار و تلاش را در جامعه فراهم کند، افزود: همواره باید تلاش شود برای اقشار مختلف به ویژه قشر تحصیل کرده اشتغال ایجاد شود در این راستا وعده دولت ایجاد سالی یک میلیون شغل بوده که ما از این وعده عقب نیستیم.

ارسال نظرات