۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۷۴۳۶۸۰
امام جمعه شهرستان ازنا:

آسیب‌های پیری جمعیت در آینده از مسائل اقتصادی بیشتر خواهد بود

آسیب‌های پیری جمعیت در آینده از مسائل اقتصادی بیشتر خواهد بود
حجت الاسلام سپهوند با بیان اینکه آسیب‌های پیری جمعیت در آینده از مسائل اقتصادی امروز بیشتر خواهد بود، گفت: در این راستا باید بین خانواده ها بصیرت افزایی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام علی سپهوند، صبح امروز در ششمین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان ازنا با موضوع راهکارهای افزایش جمعیت و فرزند آوری گفت: مسئله جوانی جمعیت در حال حاضر در کنار مسائل دیگر جزء مهم ترین مباحث است.

امام جمعه شهرستان ازنا افزود: مقوله جمعیت یکی از موضوعات بسیار مهمی است که مقام معظم رهبری در سالیان اخیر بارها بر آن تاکید داشته اند و مخاطرات و مضرات پیری جمعیت که کشورمان با آن روبروست را بیان نمودند.

وی با بیان اینکه برنامه دشمن گرفتن قدرت آینده نگری از مردم ایران است، گفت: باید این فرهنگ در جامعه جا بیفتد که نباید فرزندآوری را به مسائل اقتصادی گره بزنیم و مردم نیز باید بدانند که آسیب‌های پیری جمعیت در آینده به مراتب از مسائل اقتصادی امروز بیشتر خواهد بود.

حجت الاسلام سپهوند با تقدیر از فعالیت های قرارگاه شهرستانی جوانی جمعیت اظهارداشت: اقدامات و کارهای بسیار خوبی در این قرارگاه در خصوص جوانی جمعیت صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: باید در خصوص موانع و کارشکنی برخی بانک‌ها در پرداخت وام فرزندآوری به خانواده ها در این قرارگاه، اقدامات لازم صورت بگیرد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات