۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲
کد خبر: ۷۴۳۷۳۲
وزیر فرهنگ و ارشاد:

دفاع امام خمینی از آرمان فلسطین معادلات منطقه را بهم ریخت

دفاع امام خمینی از آرمان فلسطین معادلات منطقه را بهم ریخت
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران و دفاع همه جانبه امام خمینی (ره) از قدس و آرمان فلسطین به تدریج معادلات منطقه را به هم ریخت.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، یادواره شهدای خبرنگار فلسطینی در نبردِ غزه با عنوان «منادیان الاقصی» با حضور محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید مجتبی ابطحی دبیر کل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین، خالد قدومی نماینده حماس در ایران، حجت الاسلام محمد حسن رحیمیان مؤسس و عضو هیأت امنا جمعیت دفاع از ملت فلسطین و اصحاب رسانه توسط معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد پیش از ظهر امروز شنبه ۲۲ مهر در خبرگزاری قدس برگزار شد.

در این نشست مذکور اسماعیلی گفت: یک زمانی اگر کسی می‌خواست آینده را پیش کند محکوم به توهم می‌شد. مگر می‌شد رژیم وحشی و تا بن دندان مسلح صهیونیستی، رژیمی که به هیچ قاعده انسانی معتقد نیست و همه ابزارهای رسانه‌ای را در اختیار دارد، شکست بخورد و در مقابل فرزندان مقاومت زانو بزند؟ با عملیات طوفان الاقصی معادلات سیاسی، امنیتی، رسانه‌ای و خبری این رژیم وحشی با هم تغییر کرده است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران و دفاع همه جانبه امام خمینی (ره) از قدس و آرمان فلسطین به تدریج معادلات منطقه را به هم ریخت. فرزندان فلسطینی با سنگ به مبارزه می‌پرداختند و ما همت و نگاه آنها را تحسین می‌کردیم و درود می‌فرستادیم. از آن مرحله مبارزه با سنگ به این قدرت نظامی بالا رسیدن تصور دشواری است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: ما هنوز ابعاد این عملیات را درک نکرده‌ایم. فرزندان مقاومت در یک روز، تعداد مهمی از سران و افراد نظامی رژیم صهیونیستی را به اسارت در آورده‌اند و این خفت این رژیم را می‌رساند. پیروزی در طوفان الاقصی گوارای مقاومت باشد. رژیم صهیونیستی با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای برای خلق تصویر جعلی اش تلاش مذبوحانه ای کرده بود و در واقع بیش از اینکه قدرت واقعی داشته باشد، مخلوق رسانه‌ها بود.

وی گفت: شمارش معکوس برای نابودی اسرائیل آغاز شده است و این آخرین دست و پا زدن‌های آنها می‌باشد. جنگ روایت و رسانه‌ای را به وجود آورده‌اند تا جای ظالم و مظلوم را عوض کنند و قاتل و مقتول را تغییر بدهند، اما دوره سلطه رسانه‌های غربی به پایان رسیده است. اسرائیل ۷۵ سال را با قتل، کشتار و تجاوز طی کرده است و اکنون حیثیت سیاسی نظامی اش را از دست داده و در ذلت قرار گرفته است. امروز با روشنگری خبرنگاران حیثیت اجتماعی و فرهنگی این رژیم نیز از دست رفته است.

اسماعیلی در پایان گفت: در حضور نماینده حماس در ایران و دبیر کل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین می گویم رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران در کنار و خدمت فلسطینیان و فرزندان مقاومت است. جامعه ایرانی داغدار کودکان شماست. پای آرمان فلسطین و رهایی قدس شریف ایستاده‌ایم. حضور ملائک را در کنار فرزندان مقاومت می‌بینیم. پیروزی نزدیک است و ان شاالله به امامت، امام مسلمین جهان آیت الله العظمی سید علی حسینی خامنه ای (مدظله العالی) نماز با شکوه وحدت در بیت المقدس برپا خواهد شد.

ارسال نظرات