۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۹
کد خبر: ۷۴۳۸۵۷
امام جمعه شهرستان سرپل‌ذهاب:

هدف غربی ها تربیت انسان‌های بی‌تفاوت است

هدف غربی ها تربیت انسان‌های بی‌تفاوت است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام ساداتی گفت: استکبار برای پیشرفت سیاست‌های خود دست به تدوین اسناد تربیتی همچون ۲۰۳۰ می‌زند و هدف آنها تربیت انسان‌های در طراز غرب و بی‌تفاوت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سیدمحمدعلی ساداتی امروز در آیین تودیع و معارفه رئیس آموزش و پرورش شهرستان سرپل‌هاب اظهار داشت: همه ما زمانی دانش‌آموز بوده و وظیفه داریم سپاسگزار معلمان و جامعه فرهنگیان باشیم که عمر خود را برای تربیت و تعلیم دانش‌آموزان صرف کرده‌اند.

امام جمعه شهرستان سرپل‌ذهاب ضمن یادآوری فرمایش حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه معلمی شغل انبیا است، گفت: مهمترین وزارتخانه در جمهوری اسلامی ایران همین وزارت آموزش و پرورش است چون با امر تربیت و علم و دانش سروکار دارد.

وی با بیان اینکه امروز در جهان تلاقی بین حق و باطل بیشتر درحال عیان شدن است، گفت: وقتی استکبار برای پیشرفت سیاست‌های خود دست به تدوین اسناد تربیتی همچون ۲۰۳۰ می‌زند مشخصا هدف آنها تربیت انسان‌های در طراز غرب و بی‌تفاوت است که ارزش‌های الهی و انسانی برایشان معنا و مفهومی نداشته و کشتار ۷۵ ساله یک ملت را نادیده بگیرند.

این استاد حوزه افزود: در این جنگ ترکیبی شناختی وظیفه معلمان همانند آن رزمنده دفاع مقدسی است که در خط مقدم جبهه قرار داشته چه اینکه امروز آموزش و پرورش و معلمان به‌ویژه کسانی که با نسل جوان و نوجوان سر و کار دارند مورد بیشترین هجمه در جنگ ترکیبی قرار دارند پس باید وظیفه سنگین خود را بشناسند و بدانند چه وظیفه‌ای بر دوش آنها قرار دارد.

حجت‌الاسلام ساداتی گفت: پاسخگویی ما در قیامت تنها در برابر یک مسئولیت ساده نیست بلکه فراتر از آن است چون انقلاب ما ریشه در تعالیم الهی دارد و مردم ما انواع سختی‌ها را متحمل شده‌اند تا این انقلاب که آن را برگرفته از قانون می‌دانند، حفظ کنند.

وی بیان کرد: کسی که در این انقلاب خدمت کند، پایدار اسلام و آبروی پیامبر اسلام(ص)، مدافع قرآن و خون‌خواه امام حسین(ع) و ... است و اگر ترک فعلی کند در روزقیامت وی را مواخذه می‌کنند با این عنوان که چرا از حریم قرآن و اسلام دفاع نکردی و چرا خون شهدا را پایمال کردی و ... .

حجت‌الاسلام ساداتی گفت: در جهان کنونی همه چیز متوجه این نظام است دولتی هم که سرکار آمده شعارهای انقلابی را بدست گرفته لذا کسانی که در مسئولیتی قرار می‌گیرند باید با تمام توان خود برای خدمت به نظام، انقلاب و مردم تلاش کنند.

علی اصغر خواجه الدین

ارسال نظرات