۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰
کد خبر: ۷۴۳۸۸۴
مدیرکل آموزش و پرورش خبر داد؛

استقبال چشمگیر دانش آموزان اصفهانی از اردوهای راهیان نور

استقبال چشمگیر دانش آموزان اصفهانی از اردوهای راهیان نور
اصفهان ـ ابراهیمی گفت: استان اصفهان آماده اعزام تعداد بیشتری از سهمیه در نظر گرفته شده به این اردوها است و دانش‌آموزان علاقه بسیار زیادی به حضور در این اردوها را دارند.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در جلسه هماهنگی کمیته پشتیبانی بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان گفت: این کارها انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در میان نسل جدید ویژه دانش‌آموزان است که اردوهای راهیان نور می‌تواند بسیاری از این جلوه‌ها را برای آنان نمایان سازد.

وی در ادامه افزود: پیوندهای فرهنگی اردوهای راهیان نور به‌شدت موردتوجه قرار گیرد و در این زمینه حضور افراد روحانی در کنار دانش‌آموزان می‌تواند به غنای اردوها بیفزاید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه آموزش و پرورش استان آماده اعزام تعداد بیشتری از سهمیه در نظر گرفته شده به این اردوها است خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان علاقه بسیار زیادی به حضور نور را دارند و آموزش و پرورش استان این آمادگی را دارد که در صورت مهیاشدن زیرساخت‌های لازم تعداد بسیار بیشتری از دانش‌آموزان را به این اردوها اعزام کند.

وی اظهار کرد: یک تیم رسانه‌ای تخصصی قوی برای انعکاس رویدادها و جلوه‌های ویژه حضور دانش‌آموزان در اردوهای راهیان نور باید مستقر شود و در این زمینه و ظرفیت صداوسیما و همچنین شبکه اجتماعی دانش‌آموزی شاد نیز باید بهره‌برداری لازم صورت گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان استان اصفهان تصریح کرد: تمام ظرفیت رسانه‌ای آموزش و پرورش استان اصفهان نیز باید در اختیار انعکاس گسترده رسانه‌ای این رویداد مهم قرار گیرد و ستون ویژه‌ای در مجله پرتو مهر به این موضوع اختصاص یابد.

وی با اشاره به هفته بزرگداشت بسیج دانش‌آموزی از هفتم تا سیزدهم آبان‌ماه گفت: برای این هفته توسط بسیج دانش‌آموز در نظر گرفته شده که در هشتم آبان‌ماه، لشکر عملیاتی برنامه اجتماع بزرگی را برگزار خواهند کرد و رزمایش سایبری بسیج دانش‌آموزی استانی در تاریخ ۹ آبان‌ماه برگزار خواهد شد.

ابراهیمی اظهار کرد: ویژه‌برنامه زنگ گفت‌وگو در تاریخ دهم آبان‌ماه مدارس استان اصفهان برگزار خواهد شد در پایان هفته تمام دانش‌آموزان استان اصفهان با حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهند کوبید./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات