۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۷۴۴۰۰۷
آیت الله مهدوی:

رژیم صهیونیستی جز زبان زور نمی‌فهمد

رژیم صهیونیستی جز زبان زور نمی‌فهمد
اصفهان ـ عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مقاومت و مبارزه تنها راه مقابله با رژیم صهیونیستی است، گفت: رژیم صهیونیستی جز زبان زور نمی‌فهمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی عضو مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به جنایات بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: اسرائیل موجودیت خود را همیشه در جنگ و حمله و ارعاب و ایجاد وحشت در دل دیگران دیده است و تلاش کرده است از این طریق کاری کند که مبادا دیگر کشورها به فکر حمله به این کشور باشند.

آیت الله مهدوی با اشاره به حمله‌های مکرر رژیم صهیونیستی به کشور سوریه در راستای بازدارندگی از جنگ علیه این رژیم، خاطرنشان کرد: اسرائیل می‌خواهد کشور سوریه بداند اگر بخواهد بلندی‌های جولان که بخشی از خاک سوریه است و توسط اسرائیل اشغال شده، اسرائیل بشدت آنها را خواهد کوبید.

وی ادامه داد: موجودیت دشمن این است که اگر حمله نکند از بین رفته و این را خودشان هم به خوبی می‌دانند، کسی که غاصب است می‌دانند که باید با ذی حق مقابله کند و باید او را بترساند و اگر نترساند آن که ذی حق است علیه غاصب اقدام خواهد کرد.

اتحاد کشورهای اسلامی عامل موفقیت در برابر رژیم صهیونیستی است

استاد درس خارج حوزه علمیه بیان کرد: بیش از 70 سال است اتحادی که باید میان کشورهای اسلامی باشد نبوده است، امام خمینی که روز قدس را اعلام کردند، یک جمله تاریخی در فرمایش خود داشتند، فرمودند اگر همه کشورهای اسلامی متحد می‌شدند و یک سطل آب می ریختند اسرائیل را آب می‌برد، این مثالی بود که ایشان زدند تا مردم اهمیت اتحاد کشورهای اسلامی را بفهمند.

عضو مجلس خبرگان رهبری، در ادامه افزود: موضوعی که امروز شکل گرفته است، تسلح رزمندگان مقاومت است، این مسأله‌ای است که چند سال پیش رهبر معظم انقلاب فرمودند و تأکید کردند اینها باید مسلح بشوند و نمی‌شود که دائما بخواهند با سنگ در مقابل اسرائیل خبیث کودک کش قرار بگیرند.

وی به غصب خانه های فلسطینیان با زور و کشتار از سوی رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: خیلی ساده لوحی است کسی این دشمن را نشناخته باشد، در چندین سال اخیر اولین اقدام علیه اسرائیل اقدام حزب الله بود که مسلح شده بودند و زمانی که اسرائیل به لبنان حمله کرد حاکمیت لبنان توان مقابله نداشت اما حزب الله ایستاد و ضربه محکمی به این رژیم طی 33 روز وارد کرد و اسرائیل باور نمی‌کرد چنین شکستی را متحمل بشود و برای آتش بس اصرار می‌کرد.

راهی جز مقاومت وجود ندارد

آیت الله مهدوی با اشاره به شکست‌های اسرائیل در مقابل مقاومت فلسطین، تصریح کرد: اسرائیل فقط زور سرش می شود و هیچ چیزی جز زور نمی‌فهمد، چرا که می‌خواهد موجودیت خود را حفظ کند و فقط و فقط تنها راه مقابله با اسرائیل مقاومت و استقامت است، خیلی سخت است بیش از 1500 نفر شهید که اکثریت آنها زنان و کودکان هستند اما راه دیگری جز مقاومت نیست.

استاد درس خارج حوزه علمیه جنایات اسرائیل نظیر بستن آب به روی مردم مانند آنچه که یزید در مقابل امام حسین(ع) انجام داد را نشانه عجز رژیم صهیونیستی عنوان کرد و افزود: دشمن می‌داند در حال از بین رفتن است و تا زمانی که موجودیت اینها در خطر قرار نگیرد جنایت خواهند کرد و تا زمانی که غزه را تبدیل به بیابان نکنند و همه را از بین نبرد توقف نخواهند کرد و تنها راه در مقابل این جنایتکاران مقاومت است.

وی حمله به شهرهای فلسطین اشغالی و از بین رفتن امنیت اسرائیلی‌ها را تنها راه مقابله با جنایت‌های رژیم صهیونیستی برشمرد و اظهار کرد: اگر امنیت نداشته باشند به کشورهای خود بازخواهند گشت اما اگر امنیت داشته باشند به اشغالگری ادامه خواهند داد.

آیت الله مهدوی با بیان اینکه آمریکا مستقیما در حال ارسال تسلیحات به اسرائیل برای کشتار مردم فلسطین است، عنوان کرد: درحالی که آمریکا به اسرائیل اسلحه ارسال می‌کند رهبر معظم انقلاب فرمودند ما به فلسطین اسلحه ارسال نکرده‌ایم و ایشان فعلا مصلحت را در این موضوع نمی‌دانند و دیدگاه خیلی دقیقی در این زمینه دارند.

دفاع از مظلوم وظیفه جمهوری اسلامی است

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی دفاع از مظلوم را وظیفه خود می‌داند، تصریح کرد: دفاع از مظلومان حداقل کاری است که می‌توانیم انجام بدهیم. با دشمنی مواجه هستیم که اعلام می‌کند از شمال غزه به جنوب غزه بروید تا صدمه نبینید اما زمانی که زنها و بچه‌ها عازم به جنوب غزه هستند آنها را بمباران می کند، این دشمن وحشی و بی عقل چیزی جز زور و اینکه آن را نابود کنیم نمی‌فهمد و راهی جز مقاومت و مبارزه با این دشمن وجود ندارد.

استاد درس خارج حوزه علمیه با اشاره به حمله‌های بی وقفه رژیم صهیونیستی به بیمارستان‌ها در غزه و کشتار مردمی که به بیمارستان پناه برده یا در حال مداوا در بیمارستان هستند، تصریح کرد: دشمن به وضوح دارد باطن خود را به جهانیان نشان می‌دهد و همین‌ها است که باعث می‌شود کل ملت‌ها با آمریکا و اسرائیل دشمن بشوند و امروز حتی کشورهای عربی که با اسرائیل رابطه پیدا کرده‌اند شرمنده هستند و کشوری که می‌خواست ارتباط با اسرائیل پیدا کند در این جریان دوباره از موضع خود عقب نشینی کرد.

آیت الله مهدوی با بیان اینکه ملت‌ها مخالف ارتباط با اسرائیل هستند، اظهار کرد: آیه 179 سوره آل عمران می‌فرماید خداوند متعال نمی‌گذارد حالت مساوی بودن دائمی استمرار پیدا کند، خداوند مانع ظلم‌های اسرائیل نمی‌شود تا حقیقت دشمن مشخص شود و خبیث و طیب از یکدیگر تفکیک بشوند./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات