۱۳ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۷۴۴۰۲
آیت الله خاتمی:

مدعیان مدافع حقوق مردم چگونه از اعدام متجاوزان به حقوق مردم برآشفته می‌شوند

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: کسانی که مدام شعار حقوق مردم سر می دهند چگونه از اعدام تجاوزگران به حقوق مردم برآشفته می شوند.
 آيت الله سيد احمد خاتمي
به گزارش سرویس پیشخوان خبرگزاری رسا به نقل از ایرانا، آیت الله"سید احمد خاتمی" در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا سران فتنه که می گویند خط خود را از منافقین و تروریست ها جدا کرده اند به اعدام دو تروریست اعتراض کرده و موضع گرفته اند، اظهار داشت: آنچه قوه قضاییه در این عرصه انجام داد در حقیقت تحقق بخشی از خواسته های ملت بزرگ است که در حماسه نهم دی از مسئولین قضایی کشور خواستند.

وی با تشکر از قاطعیت قوه قضاییه گفت: آنچه مایه تعجب است آن است که کسانی در داخل همسو با بیگانگان اعمال قانون را در مورد جنایت کارانی که جرمشان به صورت مستدل و مستند اثبات شده و قوه قضاییه به تکلیف خود عمل کرده است را محکوم می کنند در حالی که این جنایت کاران پرونده سیاهی داشته اند.

آیت الله خاتمی افزود: از قوه قضاییه انتظار می رود آنگونه که خود گفته اند بدون تحت تاثیر قرار گرفتن از فضای سیاسی که بیگانگان در پی آنند و متاسفانه برخی از فتنه گران آن را تعقیب می کنند به وظیفه قانونی خود عمل کنند و مصداق این آیه باشند "یجاهدون فی سبیل الله و لایخافون لومت لائم" یعنی جهاد در راه خدا می کنند و از سرزنش سرزنش کننده ای بیم به خود راه ندهند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: از اینکه می بینیم دنیای استکبار و وابستگان آن ها به مقابله با این حرکت پرداخته اند این خود نشانه درستی مسیری است که قوه قضاییه برگزیده است ولی تعجب از کسانی است که مدام شعار مردم و حقوق مردم را سر می دهند چگونه از اعدام متجاوزان به حقوق مردم برآشفته می شوند.

آیت الله خاتمی تاکید کرد: کسانی که می بایست خط خود را از بیگانگان جدا کنند چطور در این عرصه همسو با بیگانگان موضع می گیرند در هر حال انتظار می رود از تمامی عزیزانی که دلداده انقلاب هستند به همان اندازه که دنیای استکبار به محکومیت رفتار قاطعانه قوه قضاییه می پردازند چند برابر آن ها از قوه قضاییه حمایت کنند و قوه قضاییه را در این تلاش مقدس که در جهت حمایت از نظام اسلامی و تثبیت اقتدار نظام اسلامی است تنها نگذارند. /917/د103/ص
ارسال نظرات