۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۷۴۴۰۶۹
استاد حوزه علمیه کرمانشاه:

صهیونیست ها در پنهان کردن خوی حیوانی و ضدانسانی خویش ناتوان هستند

صهیونیست ها در پنهان کردن خوی حیوانی و ضدانسانی خویش ناتوان هستند
کرمانشاه ـ حجت الاسلام رضوانی زاده گفت: امروز صهیونیست ها با وجود تلاش های بسیاری در پنهان کردن خوی حیوانی و ضدانسانی خویش ناتوان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام شهرام رضوانی زاده امروز در تجمع اعتراضی طلاب کرمانشاهی در محکومیت جنایات صهیونیست‌ها با اشاره به بمباران بیماراستان غزه توسط اسرائیل غاصب و کودک کش اظهار داشت: با گذشت قریب به ۷۵ سال از عمر نحس رژیم صهیونیستی، وقاحت و انسان ستیزی این دولت نامشروع آپارتاید به جایی رسیده است که بمباران مراکز درمانی و بیمارستانی را در دستور کار خود قرار داده و در آخرین جنایت خود با بمباران بیمارستان المعدانی بیش از هزار نفر از مجروجین و کادر درمان را در یک لحظه به خاک و خون کشیده است.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه گفت: رژیم صهیونیستی در این مدت از هیچ اشغالگری و ظلمی فروگذار نکرده است و همواره با استفاده از سانسور و رسانه‌ها درپی سرپوش گذاشتن بر جنایات خود بوده است.

وی افزود: اما امروزه با حملات مکرر(۴۱ مرتبه) در چند روز اخیر به مراکز درمانی و بیمارستانی در نوار غزه بیش از پیش در پوشاندن خوی حیوانی و ضد حقوق بشر خود ناتوان است.

حجت الاسلام رضوانی زاده تصریح کرد: امروز انتظار می‌رود جامعه جهانی به ویژه سازمان ملل و سران کشورهای اسلامی ضمن محکومیت جنایات این رژیم غاصب، اقدامات مؤثری در جهت پایان دادن به حملات غیرانسانی صهیونیست‌ها علیه ملّت فلسطین انجام دهند و به مسئولیت بین‌المللی خود در قبال این نسل‌کشی با جدیت عمل کنند./1400/

ارسال نظرات