۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷
کد خبر: ۷۴۳۹۰۸
مسئول شورای سیاستگذاری جمعه کرمانشاه:

جنایت های بی شمار رژیم صهیونیستی در نوار غزه به گوش جهانیان رسانده شود

جنایت های بی شمار رژیم صهیونیستی در نوار غزه به گوش جهانیان رسانده شود
کرمانشاه ـ حجت الاسلام فاطمی نسب گفت: دنیا با حمایت از مردم فلسطین به خشکاندن ریشه صهیونیسم جهانی در سرزمین های اشغالی کمک کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن محکوم کردن جنایت صهیونیست ها در حق ملت فلسطین، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی در نوار غزه دست به جنایتهای بزرگی زده و به نوعی در حال نسل کشی انسانهای بی گناه این منطقه می باشد.

مسئول شورای سیاستگذاری جمعه استان کرمانشاه گفت: این رژیم منحوس مناطق مسکونی، درمانی، تحصیلی و مساجد را هدف بمباران هوایی قرارداده و زنان و کودکان بسیاری را به شهادت رسانده که یک جنایت جنگی بزرگ است.

مدیر مرکز اسلامی استان کرمانشاه افزود: این رژیم با استفاده از رسانه های استکبار درحال مظلوم نمایی در جهان و القای این موضوع به افکار عمومی جهان است که از سوی گروه های مقاومت مورد ظلم قرار گرفته است تا با استفاده از این حربه بتواند به جنایات خود در نوار غزه ادامه دهد.

حجت الاسلام فاطمی نسب یادآور شد: عملیات طوفان الاقصی گروههای مقاومت فلسطینی که در دفاع از مردم مظلوم نوار غزه و ظلم بزرگ ۷۵ساله صهیونیست برمردم فلسطین انجام گرفت برای اسرائیل یک شکست بزرگ و غیرقابل جبران بود و این رژیم با کشتار مردم بی دفاع به دنبال جبران این شکست مفتضحانه امنیتی، اطلاعاتی و نظامی است.

این استاد حوزه عنوان کرد: به لطف خدا و با مجاهدت گروههای مقاومت فلسطینی این رژیم منحوس از صفحه روزگار برای همیشه پاک خواهد شد.

مسئول شورای سیاستگذاری جمعه استان کرمانشاه اظهار داشت: موضوع فلسطین امروز باید بعنوان اولویت اول کشورهای اسلامی، مسلمانان و آزادیخواهان در سراسر دنیا باشد و با حمایت خود از مردم فلسطین و گروههای مقاومت فلسطینی به خشکاندن ریشه صهیونیسم جهانی در سرزمین های اشغالی کمک نمایند.

وی در پایان خود خاطرنشان کرد: فضای رسانه ای استکبار جهانی در تلاش است که جای جلاد و شهید را باهم عوض کند و افکار جهانی را به سمتی هدایت کند تا جنایت های رژیم صهیونیستی را موجه نمایند که باید تلاش شود جنایت های بی شمار رژیم صهیونیستی در نوار غزه به گوش جهانیان رسانده شود./1400/

ارسال نظرات