۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۷۴۴۰۷۴
مدیر حوزه خواهران سنقر:

فرجام حرکت مقدس جبهه مقاومت در برابر جریان صهیونیست، پیروزی است

فرجام حرکت مقدس جبهه مقاومت در برابر جریان صهیونیست، پیروزی است
کرمانشاه ـ حشمتیان گفت: حرکت مقدس جبهه مقاومت، سرتاسر پیروزیست چه آنان که می‌مانند و پرچم پر افتخار سرزمین مادری را بالا می‌برند و چه آنان که شهید شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، خاطره حشمتیان، مدیر حوزه علمیه خواهران شهرستان سنقر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن عرض تسلیت غمِ ایام به قلوب پاک و داغدیده حق پرستان و آزادی خواهان جهان اظهار داشت: صحنه‌های دردناک و غمبار این روز‌های مردم مظلوم فلسطین دل هر انسانی که حتی ذره‌ای وجدان و جوانمردی در او زنده است را به درد می‌آورد.

مدیرحوزه علمیه خواهران شهرستان سنقر گفت: جامعه جهانی خاصه مسلمین عدالت خواه و حق پرست به خوبی می‌دانند که پایان این داستان تلخ، چیزی جز حلاوت و شیرینی به کام مظلومین و مستضعفین آزادی خواه نخواهد بود چرا که این وعده الهی است.

این استاد حوزه ضمن اشاره به وقاحت و پستی کسانی که دنبال تغییر جلوه ماجرا به نفع رژیم منحوس صهیونیستی هستند ادامه داد: عده‌ای سیاه دل به اعانه ظالم گرویده‌اند و شرافت و انسانیت که هیچ بویی از آن نبرده‌اند را زیر پا گذاشته که به خیال خام خود مردم مظلوم فلسطین و حامیان جبهه حق را ظالم و متجاوز به رژیم کودک کش و غاصب اسرائیل معرفی کنند.

مدیر حوزه علمیه خواهران شهرستان سنقر در ادامه تصریح کرد: دشمنان بدانند و آگاه باشند که خیانتی بالاتر از چشم خود برحقایق بستن نیست و مکر و حیله آنان راه به جایی نخواهد برد و این یداللّه است.

وی خطاب به آنانی که فلسطین را ضعیف می شمرند، خاطرنشان کرد: حرکت مقدس جبهه مقاومت، سرتاسر پیروزیست چه آنان که می‌مانند و پرچم پر افتخار سرزمین مادری را بالا می‌برند و چه آنان که شهید شدند.

این استاد حوزه در پایان سخنان خود به آیه ۷ سوره مبارکه «محمد» خطاب به مردم مظلوم فلسطین تأکید کرد:‌ ای اهل فلسطین شما راه خدا در پیش گرفته و مظلوم واقع شده‌اید‌ ایمانتان به خداوند قوی باشد چرا که وعده خداوند حق است./1400/

ارسال نظرات