۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
کد خبر: ۷۴۴۱۳۶
فرمانده سپاه ناحیه سنقر:

آمریکا عامل اصلی نسل‌کشی و جنایات ضد بشری رژیم صهیونیستی است

آمریکا عامل اصلی نسل‌کشی و جنایات ضد بشری رژیم صهیونیستی است
کرمانشاه ـ سرهنگ یاری گفت: ما آمریکای جنایت‌کار را مسئول و عامل اصلی این نسل‌کشی و جنایات ضد بشری رژیم صهیونیستی می‌دانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، سرهنگ پاسدار شهرام یاری امروز در دیدار با جمعی از دانشجویان و طلاب شهرستان سنقر ضمن محکوم کردن جنایت صهیونیست ها، اظهار داشت: اتفاقات روز‌های اخیر فلسطین بویژه بمباران‌ها و شهادت زنان و کودکان و مردان، دل انسان را مجروح می‌کند، اما این نشان دهنده قدرت باور نکردنی اسلام در فلسطین است.

فرمانده سپاه ناحیه سنقر ضمن اشاره به سخن مقام معظم رهبری افزود: با لطف و عنایت خداوند متعال این حرکتی که در فلسطین آغاز شده است، به پیش خواهد رفت و منجر به پیروزی کامل فلسطینی‌ها خواهد شد.

وی در ادامه بیان کرد: دشمنان با کشتار مردم بی‌دفاع و غیر نظامیان مرتکب جنایت جنگی بزرگی شده‌اند، نیرو‌های‌های مبارز قدرت و‌ امید خود را حفظ می‌کنند و در راه دفاع از حقوق ملت فلسطین در عرصه مبارزات خواهند ماند و با قوت از مصالح فلسطینیان دفاع خواهند کرد.

فرمانده سپاه ناحیه سنقر خاطرنشان کرد: مردم فلسطین کاری کردند که دشمنان را به شگفتی واداشتند چراکه مقام معظم رهبری فرمودند این مبارزات و پیروزی‌ها و موفقیت‌ها از درون خود فلسطینی‌ها برخاسته و می‌جوشد و آن‌ها مشوق و هسته اصلی مبارزات ضد توسعه طلبی در دنیا هستند.

وی خطاب به سران تمام کشور‌های اسلامی تصریح کرد: امروز روز سکوت و یا صرف اعلام محکومیت نیست و نمی‌تواند پاسخ خشم و نفرت انباشته شده و لبریز مسلمانان باشد بلکه باید همراه با مردم غیور و مسلمان سراسر جهان، کوبنده وارد میدان شد و جهان را برای این وجود منحوس و متحدانش تنگ و به حیات ننگین آن پایان داد.

سرهنگ یاری گفت: ما آمریکای جنایت‌کار را مسئول و عامل اصلی این نسل‌کشی و جنایات ضد بشری رژیم صهیونیستی می‌دانیم. مردم سلحشور و ظلم‌ستیز ایران، امروز در سراسر کشور خشم و نفرت خویش را از جنایات وحشیانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی به نمایش خواهند گذاشت.

فرمانده سپاه ناحیه سنقر در پایان ضمن ابراز همدردی با مردم ستم دیده فلسطین تأکید کرد: یقین داریم خون این مظلومان گریبان جنایتکاران صهیونیست را خواهد گرفت و مرگ آنان را تسریع خواهد کرد؛ دولت محترم جمهوری اسلامی ایران امروز را عزای عمومی اعلام کرده است./1400/

ارسال نظرات