۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۷۴۴۱۴۳
کشیش مصری:

مسلمانان با همه وجود در مقابل جنایت‌های اسرائیل ایستادگی می کنند

مسلمانان با همه وجود در مقابل جنایت‌های اسرائیل ایستادگی می کنند
دومادیوس راهب جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرد و گفت: غرب با حمایت از اسرائیل غاصب به دنیال تغییر در نقشه خاورمیانه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، دومادیوس راهب، کشیش کلیسای قبطی مصر در وبینار بین المللی حمایت از نیروهای مقاومت فلسطینی در عملیات طوفان الاقصی که توسط معاونت بین الملل حوزه علمیه فارس برگزار شد، گفت: آنچه که امروز در فلسطین می‌بینیم فقط جنگ در یک منطقه نیست بلکه تقابل یهود با اسلام است و مسلمانان با همه وجود در مقابل جنایت‌های اسرائیل ایستادگی می کنند.

وی افزود: ما با یهودیت افراطی مواجه هستیم که در قالب صهیونیسم بروز کرده و به جنگ، قتل و کشتار دست می زنند و هدفشان سلب آرامش از کل عالم است که با فشار سیاسی و اقتصادی به دنبال رسیدن به مقاصد نامشروع خود هستند.

این کشیش مصری اذعان کرد: ما به صهیونیسم می گوییم با چه استنادی خود را در عالم برتر می‌دانید و مرتکب چنین جنایات هولناکی می شوید.

وی یادآور شد: پس از نبوت عیسی مسیح(ع) به یهودیت فرصت داده شد که دست از شرارت‌ها بردارند و آنها در اقصی نقاط دنیا پراکنده شدند و این را باید تاکید کرد که آنها نه حق تشکیل دولت دارند و نه صلاحیت اعمال عبادی دارند.

وی وقوع جنایات اسرائیل را با حمایت غرب دانست و اظهار داشت: غرب و آمریکا با حمایت از اسرائیل به دنبال رسیدن به مقاصد پلید خود هستند و  هدفشان تغییر در نقشه خاورمیانه است.

ارسال نظرات