۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۷۴۴۱۹۲
تولیت سابق مسجد مقدس حمکران:

حجت الاسلام والمسلمین غفوری از چهره های شاخص حوزه هستند

حجت الاسلام والمسلمین غفوری از چهره های شاخص حوزه هستند
کرمانشاه ـ حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان گفت: حجت الاسلام والمسلمین غفوری از چهره های شاخص حوزه با سوابق انقلابی و جهادگری است و سابقه دیرینه در استان کرمانشاه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان در آیین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه که با حضور مسئولان کشوری و استانی در سالن انتظار کرمانشاه برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: حوادث روزهای گذشته هم بسیار شیرین بود و بسیار تلخ، شیرین از این جهت که نابودی اسرائیل را تسریع می بخشد، لذا این حوادث پیش بینی امام راحل و مقام معظم رهبری است که اسرائیل محو خواهد شد.

تولیت سابق مسجد مقدس جمکران خطاب به آیت الله علما گفت: جنابعالی بیش از چهل سال است که در خط ولایت، استوار بوده و با نفشی معنوی خود در کنار مردم متدین این دیاربوده اید.

وی با اشاره به تعبیرات مقام معظم رهبری در حکم نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه خطاب به مردم کرمانشاه اظهار داشت: وظیفه دارم سلام مقام معظم رهبری را به مردم استان کرمانشاه ابلاغ کنم و همچنین سلام معظم له را به آیت الله علما برسانم.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان در خصوص سوابق انقلابی حجت الاسلام والمسلمین غفوری نماینده جدید ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه یادآور شد: وی از چهره های شاخص حوزه با سوابق انقلابی و جهادگری است و سابقه دیرینه در استان کرمانشاه دارند و حضوری پیوسته و فعال در عرصه امامت جمعه شهرستان اسلام آباد غرب داشته اند، ضمن این که وی گسترده ترین اطلاعات را در سطح حوزه های علمیه دارند و سالیان طولانی در سنگر خدمت به حوزه های علمیه تلاش داشتند.

تولیت سابق مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: انس حجت الاسلام والمسلمین غفوری با تریبون نماز جمعه به گونه است که در پنج شهر امام جمعه بوده اند.

وی در پایان سخنان خود حکم مقام معظم رهبری را در انتصاب حجت الاسلام والمسلمین غفوری برای نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه کرمانشاه قرائت کرد./1400/

ارسال نظرات