۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹
کد خبر: ۷۴۴۱۳۹
امام جمعه شهرستان سرپل‌ذهاب:

رژیم صهیونیستی ارزش‌ها و کرامت های انسانی را لگدمال کرده است

رژیم صهیونیستی ارزش‌ها و کرامت های انسانی را لگدمال کرده است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام ساداتی گفت: اسرائیل ۷۵ سال است که برای مشروعیت بخشیدن به دولت نامشروع خود همه ارزش ها و کرامت های انسانی را لگدمال کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، اجتماع مردم سرپل ذهاب در حمایت از مردم فلسطین امروز در حرم مطهر احمدبن اسحاق (ره) این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام سیدمحمدعلی ساداتی در این اجتماع در سخنانی اظهار داشت: جنایات امروز در نوار غزه فقط از دست خونخواران و شیاطینی برمی‌آید که حاصل ولد نامشروع صهیون و استکبار جهانی است.

امام جمعه شهرستان سرپل‌ذهاب گفت: صهیونیست ها وقتی در رویارویی با مردان میدان و سربازان محور مقاومت یکی از پس از دیگری به درک واصل شدند برای جمع کردن آبروی پوشالی ازدست رفته خود دست به نسل کشی و قتل عام زنان و کودکانی زدند که در بیمارستان بستری و تحت مداوا بودند.

این استاد حوزه بیان کرد: ما مردم سرپل‌ذهاب از اهل تسنن، اهل حق و شیعه امروز یکپارچه و یکدل دراین مکان جمع شده ایم تا دو پیام مهم را به مردم جهان برسانیم.

حجت الاسلام ساداتی یادآور شد: پیام اول ما خطاب به مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین و مردم مقاوم غزه می باشد که این ایستادگی و مقاومت و تاکید بر رویارویی و مقابله با ظالمین به زودی نصرت الهی را برای شما خواهد داشت.

امام جمعه شهرستان سرپل‌ذهاب با بیان این آیه که خداوند در قرآن کریم می فرماید: «ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم» گفت: مردم جهان خصوصا مسلمانان شاهد سلحشوری، مقاومت و رنج های شما می باشند و ضمن تبریک به شهدا، برای تربیت فرزندانی غیور و باایمان که هرگز سلاح را دربرابر دشمن برزمین نگذاشته و برای حفظ آزادی و بازپس گیری سرزمین های اشغالی با ایمان راسخ، دستهای گره کرده و مشت‌های آهنین تا آخرین هدف که آزادی قدس شریف است مبارزه می کنند به شما تبریک گفته و به شما افتخار می کنند.

وی بیان کرد: امروز مردم جهان و ایران اسلامی همانند ۷۵ سال گذشته درکنار شما هستند و بافریاد «هیهات من الذله» بر مقاومت بعنوان تنها راه مقابله بااستکبار تاکید می کنند.

حجت الاسلام ساداتی گفت: پیام دوم ما به آمریکا ، انگلیس و ایادی استکبار این است که، کسانی که بوجود آورنده این غده سرطانی و مشوقان و حامیان صهیونیست در ارتکاب جنایت‌هایی هستند، تاریخ را شرمنده کرده اند.

امام جمعه شهرستان سرپل‌ذهاب گفت: اسرائیل ۷۵ سال است که برای مشروعیت بخشیدن به دولت نامشروع خود همه ارزشها و کرامتهای انسانی را لگدمال کرده و مجهزترین سلاح و تجهیزات نظامی را در اختیار سگهای هاری قرار می دهید که از ریختن خون مردم بی گناه سرمست و شاد می شوند.

وی ادامه داد:همچنین، ۷۵سال است که با حمایت‌های همه جانبه خود دست گرگهایی را که از کشتن کودکان معصوم و زنان بی پناه لذت می برند باز گذاشته اید اما بدانید روزی که ملت مظلوم و شجاع فلسطین پناهی جز دست های خود نداشت و شما با توپ و تانک و موشک و بمب برروی سر آنها می زدید حریف این ملت نشدید.

امام جمعه شهرستان سرپل‌ذهاب گفت: در روزهایی که سلاح کودکان و نونهالان سنگهای کوچکی بود که بر سر شما فرود می آمد و شما با خمپاره پاسخ می دادید هم حریف این ملت نشدید.

حجت الاسلام ساداتی خاطرنشان کرد: اما امروز که آن کودکان ستمدیده به جوانانی غیور، شجاع، شهادت طلب، مبارز و آموزش دیده تبدیل شده و بجای سنگ، موشک در دست داشته و بجای عملیات انتحاری عملیات طوفان الاقصی را رقم می زنند و زمانی که درخواب هستید یک هزار و ۳۰۰ قلاده سگ صهیونیستی را به درک واصل می کنند چگونه می توانید حریف این ملت شوید.

این استاد حوزه تصریح کرد: تاخون غیرت ملتها و مردم آزاده جهان به جوش نیامده و تا زمانیکه فرصت ازدست نرفته سگ ها منطقه و ولد نامشروع خود را قلاده کرده و سرزمین مقدس فلسطین را که متعلق به فلسطینیان است ترک کنید.

امام جمعه شهرستان سرپل‌ذهاب گفت: گفت: همه مردم جهان می دانند در پشت پرده همه این جنایت‌ها سلاحهای آمریکایی، انگلیسی، فرانسوی و دلارهای کثیف وجود دارد.

حجت الاسلام ساداتی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: اگر روزی بنا بر انتقام باشد تمام موجودیت آمریکا و همدستانش مورد حمله و تسخیر محور مقاومت قرار خواهند داشت زیرا که وعده خدا نزدیک است./1400/

ارسال نظرات