۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۷۴۴۲۰۹
حجت الاسلام بجانی:

به زودی به آرزوی خود برای جنگ با رژیم صهیونیستی خواهیم رسید

به زودی به آرزوی خود برای جنگ با رژیم صهیونیستی خواهیم رسید
حجت الاسلام بجانی از آمادگی گردان استشهادیون جیش الخامنه ای برای اعزام به غزه خبر داد و گفت: به زودی به آرزوی خود برای جنگ با اسرائیل خواهیم رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام روح الله بجانی مدیر حوزه علمیه حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام تبریز در جلسه ساماندهی گردان استشهادیون جیش الخامنه ای گفت: فعالیت های این گردان تا امروز به صورت فرهنگی و اجتماعی بوده است و بزودی به آرزوی خود برای جنگ با اسرائیل می رسد.

حجت الاسلام بجانی عنوان کرد: این گردان به عنوان یک گردان فرامرزی و بین المللی در قالب تیپ مهدیچیلر فعالیت جدید خود را آغاز خواهد کرد و ارکان این گردان در سازماندهی جدید از علما و روحانیون خواهند بود. آزادسازی قدس آرزویی است که از بدو زندگی در اذهان خود پرورش دادیم و ان شاءالله بزودی با خون خود اذان و اقامه نماز در قدس به امامت امام خامنه ای را سر خواهیم داد.

وی با هشدار به دولت الهام علی اف اظهار کرد: دیگر جای تردید نیست اسرائیل خونخوار کشور آذربایجان را صهیونیسم سازی و یهودی سازی کرده است و اسرائیل به شمال ایران اسلامی در کشور شما منتقل شده است و وقتی مردم آذربایجان متوجه اشغالگری نرم رژیم غاصب در کشورشان شوند و بخواهند مخالفت کنند مثل مردم غزه قتل عام خواهند شد و گناه همه شان به گردن شما خواهد بود.

حجت الاسلام بجانی با تذکر به وزارت صمت تصریح کرد: کارخانه هایی که تحت لیسانس شرکت های صهیونیستی هستند در داخل کشورمان نباید تولید بکنند و تا آن روزی که تحت لیسانس شرکت های صهیونیستی فعالیت می کنند ما آن کارخانه ها و کسانی را به آنها مجوز داده اند و افرادی که به تداوم فعالیت آنها مجوز داده اند را شریک در خون ریزی های غزه می دانیم.

این مدرس حوزه و دانشگاه با انتقاد از ضعف تولی و تبری در بین توده های عمومی و خواص جامعه بیان کرد: شرکت های تحت لیسانس صهیونیستی یا باید در اسرع وقت تعطیل شوند و یا از تحت لیسانس آنها خارج شوند.

حجت الاسلام بجانی در ادامه خاطرنشان کرد: در حال رایزنی برای اعزام گردان استشهادیون جیش الخامنه ای به غزه هستیم و پس از اخذ اذن شرعی خود را به قدس خواهیم رسانید. ان شاءالله.

وحید نستوهی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
گودرز صالحی
Turkey
۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲
تشنه شهادتیم.
سید علی لب تر کند جان را فدایش میکنیم
1
0
گودرز صالحی
Turkey
۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲
تشنه شهادتیم.
سید علی لب تر کند جان را فدایش میکنیم
0
0
سیدقاسم علوی
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۰
اسرائیل بایدمحوشود
0
0
علی
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹
انشاالله اسراییل رانابود میکنیم
1
0