۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۷۴۴۲۱۰
آیت الله سعیدی:

بیانیه کم اثر کشورهای اسلامی جرأت رژیم صهیونیستی را زیاد کرده است

بیانیه کم اثر کشورهای اسلامی جرأت رژیم صهیونیستی را زیاد کرده است
امام جمعه قم موضع کشورهای اسلامی را در برابر جنایات رژیم صهیونیستی ضعیف دانست و تشکیل دیرهنگام سازمان همکاری های اسلامی و بیانیه آن را سبب جرأت رژیم اشغالگر قدس دانست.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سیدمحمد سعیدی امام جمعه قم در خطبه های نماز جمعه امروز قم که در مصلای قدس برگزار شد، مواجهه کشورهای مسلمان در برابر تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه را ضعیف ارزیابی کرد و اظهار داشت: تشکیل دیرهنگام جلسه کشورهای اسلامی و بیانیه کم اثر سبب جرأت پیدا کردن متجاوز شده است؛ مردم جهان در کنار «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا» می گویند و در بسیاری از نقاط جهان جنایات آن رژیم محکوم شده است؛ انگلستان حامی و بنیانگذار این رژیم منحوس است.

آیت الله سعیدی با قرائت آیه «وَما لَكُم لا تُقاتِلونَ في سَبيلِ اللَّهِ وَالمُستَضعَفينَ مِنَ الرِّجالِ وَالنِّساءِ وَالوِلدانِ» خطاب به کسانی که در برابر جنایات رژیم صهیونیستی و مقاومت حماس سکوت کرده و موضع منفعلانه دارند، گفت: قرآن توبیخ می کند که چرا مسلمانان و حکام مسلمان برای مردمی که مقاتله می کنند بر نمی خیزند؛ سران آمریکا و انگلیس و کشورهای جنایتکار اروپایی با حضور خود در رژیم صهیونیستی دست آن را برای جنابت باز گذاشتند و می خواهند با نسل کشی مقاومت را از بین ببرند؛ مردم غزه به مقاومت خود ادامه می دهند و متجاوزین بدانند جهان در آینده ای نزدیک شاهد شکست بزرگ شما خواهد بود.

تولیت حرم حضرت معصومه مردم مظلوم غزه را پرچم دار عزت، غیرت و طلایه داران شکست رژیم صهیونیستی دانست و ادامه داد: حضرت معصومه امام زاده ای انقلابی است که در سایه نظریه انسان 250 ساله تمام تلاش خود را به کار گرفت و زنی تمدن ساز شد.

وی که در نماز جمعه های پیشین به ویژگی های منافقین با توجه به آیات قرآن پرداخته است، در ادامه آن مباحث اظهار داشت: قرآن منافقین را توبیخ می کند که خداوند حرف های در گوشی آن ها را می داند و منافقین بینش غلطی به علم الهی دارند؛ از نظر اسلام نجوا و حرف های در گوشی اگر برای کار خیر باشد، پسندیده است.

آیت الله سعیدی در پایان از رسانه ملی که در شبکه های مختلف با تمام توان به صحنه آمده و پیام های رهبری، مراجع، بزرگان و حضور مردمی را منعکس کردند تشکر کرد.

ارسال نظرات