۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴
کد خبر: ۷۴۴۳۰۹
مدیر مجتمع آموزشی و پژوهشی تبلیغ حوزه عنوان کرد؛

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای تبلیغ، گامی کوچک برای معرفی دستاوردهای تبلیغی حوزه

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای تبلیغ، گامی کوچک برای معرفی دستاوردهای تبلیغی حوزه
حجت‌الاسلام والمسلمین استوار میمندی برگزاری نمایشگاه دستاوردها و فعالیت‌های مجتمع تبلیغ حوزه‌ را گامی کوچک برای معرفی دستاوردهای تبلیغی حوزه دانست.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد استوار میمندی، مدیر مجتمع آموزشی و پژوهشی تبلیغ حوزه‌های علمیه در آیین اختتامیه نمایشگاه دستاوردها و فعالیت های مجتمع تبلیغ حوزه های علمیه که بعد از ظهر امروز در مجتمع شهید صدوقی قم برگزار شد، ضمن تشکر و قدردانی از حضور آیت الله اعرافی در مراسم اختتامیه و دلگرمی‌های او در طول سال، از دست اندرکاران برگزاری مراسم اختتامیه نمایشگاه دستاوردها و فعالیت‌های مجتمع تبلیغ تشکر کرد.

وی در این مراسم با اشاره به اعلام نگرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی از وضعیت تبلیغی در کشور بیان داشت: بعد از اعلان نگرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی تلاش ما در عرصه تبلیغ با وجود امکانات محدود، بیشتر شده و در عرصه تبلیغ کوشش های بسیاری انجام شده و درحال انجام است.

مدیر مجتمع آموزشی و پژوهشی تبلیغ حوزه‌های علمیه خاطرنشان کرد: باید زیرساخت های تبلیغ حتی برای خودِ حوزه های علمیه نیز معرفی می‌شد که متأسفانه این مسئله انجام نگرفته و برگزاری نمایشگاه دستاوردها و فعالیت‌های مجتمع تبلیغ حوزه‌های علمیه، می تواند گامی کوچک برای معرفی دستاوردهای تبلیغی باشد و این نمایشگاه نقاط ضعف ما را نشان داد.
حجت الاسلام والمسلمین استوار میمندی در پایان اظهار داشت: امیدواریم مسئله تبلیغ با کمک ارگان‌ها و مسئولان مختلف و مرتبط، در اعلی درجه خود در جامعه اتفاق افتد تا جامعه اسلامی را به قله های اعتلا برساند.

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای تبلیغ، گامی کوچک برای معرفی دستاوردهای تبلیغی

محمد محققی

ارسال نظرات