۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۷۴۴۳۵۷
گزارشی از دیدار مدیر حوزه فارس با امام جمعه اهل سنت شیراز؛

از تأکید بر تعامل علمای مذاهب تا لزوم حمایت مذاهب اسلامی از فلسطین

از تأکید بر تعامل علمای مذاهب تا لزوم حمایت مذاهب اسلامی از فلسطین
مدیر حوزه علمیه فارس همراه با جمعی از معاونان با شیخ عبدالواحد خواجوی امام جمعه اهل سنت شیراز دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا محمودی مدیر حوزه علمیه فارس همراه با جمعی از معاونین با شیخ عبدالواحد خواجوی امام جمعه اهل سنت شیراز دیدار کردند.

دیدار مدیر حوزه علمیه فارس با امام جمعه اهل سنت شیراز

حجت الاسلام والمسلمین محمودی با اشاره به ضرورت تقویت وحدت مذاهب اسلامی گفت: دشمن به دنبال ایجاد تفرقه در میان شیعه و اهل سنت است و علما باید با تعامل و ارتباط نقشه‌های آنان را خنثی نمایند.

وی افزود:دشمنان اسلام، وهابیت و بهائیت را به جان اسلام انداختند تا جامعه اسلامی نتواند به وحدت برسد و همیشه درگیر نزاع و تفرقه باشد و وظیفه ما این است وحدت خود را حفظ نماییم و در مقابل توطئه‌های دشمنان امت واحد باشیم.

وی به هجمه‌های رسانه‌ای علیه موضع‌گیری‌های وحدت انگیز امام جمعه اهل سنت شیراز اشاره کرد و گفت: این هجمه ها علیه شما نشان از این است که در مسیر درست قرار دارید و در جامعه اهل سنت اثرگذار هستید.

مدیر حوزه فارس به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه اشاره کرد و اظهار داشت: بسیاری از کشورهای غیر مسلمان نیز در واکنش به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی به خیابان‌ها آمدند و تظاهرات کردند و فجایع رژیم محکوم کردند.

وی افزود: مطابق با فطرت انسان است که ظلم ستیز باشد و می‌بینیم که همه دنیا در مقابل این جنایات واکنش نشان داده‌اند و اینطور نیست که فقط مسلمانان خواهان پایان نسل کشی در فلسطین باشند بلکه در سراسر عالم این صدای انزجار از اسرائیل طنین انداز شده است.

دیدار مدیر حوزه علمیه فارس با امام جمعه اهل سنت شیراز

در ادامه شیخ عبدالواحد خواجوی امام جمعه اهل سنت اذعان نمود: دشمنان آرزوی تفرقه میان شیعه و سنی را به گور خواهد برد و ما برادران دینی در کنار هم قرار داریم و حول قرآن کریم و محبت به اهل بیت علیهم السلام وحدت خود را حفظ می‌کنیم.

وی به مسئله حمایت از فلسطین اشاره کرد و گفت: فلسطین بحث اسلام است و باید همه مذاهب اسلامی حمایت قاطع خود را از فلسطین ابراز کنند تا جنایات رژیم صهیونیستی متوقف شود.

دیدار مدیر حوزه علمیه فارس با امام جمعه اهل سنت شیرازدیدار مدیر حوزه علمیه فارس با امام جمعه اهل سنت شیرازدیدار مدیر حوزه علمیه فارس با امام جمعه اهل سنت شیراز

ارسال نظرات