۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۷۴۴۳۶۴
نماینده ولی فقیه در کاشان مطرح کرد؛

آزادی قدس شریف، مقدمه ای برای ظهور امام زمان

آزادی قدس شریف، مقدمه ای برای ظهور امام زمان
اصفهان- حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: فتح قدس کلید ظهور امام زمان(عج) است و امام صادق می‌فرماید، فلسطین و قدس به دست ایرانی‌ها آزاد می‌شود و ما باید خود را آماده کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی ظهر امروز در جمع دانش آموزان دبستان پسرانه کیمیا خجسته کیا ضمن تشکر از واقف این مدرسه، گفت: اگر می‌خواهیم عزت داشته باشیم باید به دستورات و توصیه‌های قرآن عمل کنیم.

وی افزود: عزت امروز ما در گرو عمل به دستورات قرآن، پیامبراکرم(ص)، دوازده امام و در عصر غیبت امام زمان(عج) و فرمایشات رهبر معظم انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در کاشان در ادامه به برخی از مصداق‌های داشتن عزت و قدرت اشاره کرد و اظهار داشت: رژیم ستم شاهی ایران به اندازه‌ای بنده و برده و ذلیل آمریکا بود که آمریکایی بدون اجازه شاه ایران هواپیما‌های نظامی کشور را برای بمباران ویتنام به این کشور برد و سه میلیون ویتنامی را قتل عام کرد.

وی ادامه داد: رتبه سواد آموزی بانوان ایران در دوران طاغوت در ردیف ۱۹۹ جهان قرار داشت، اما مردم ایران با تبعت از دستورات قرآن و امام بر رژیم ستم شاهی پیروز شدند و با پیروزی انقلاب اسلامی امروز رتبه سواد آموزی و علمی بانوان ایران از ۱۹۹ جهان به رتبه نخست جهان ارتقا یافته است و این عزت و اقتدار است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی یکی از افتخارات منطقه کاشان را وجود امامزاده علی ابن باقر(ع) در مشهد اردهال کاشان دانست و افزود: علی ابن باقر فرزند بلافصل امام باقر (ع) به درخواست مردم فین کاشان برای تبلیغ دین اسلام به منطقه کاشان آمد، اما دشمنان اسلام که احساس خطر کرده بودند او را به شهادت رساندند.

وی همچنین با اشاره به اینکه در حال نزدیک شدن به زمان ظهور امام زمان (عج) هستیم، افزود: ظهور امام زمان (عج) یک کلید دارد و کلید آن نیز فتح قدس است و امام صادق (ع) می‌فرماید، فلسطین و قدس به دست ایرانی‌ها آزاد می‌شود، از این رو ما باید خودمان را آماده کنیم.

نماینده ولی فقیه در کاشان با توصیه به دانش آموزان برای خوب درس خواند و با سواد شدن، گفت: دانش آموزان علاوه بر خوب درس خواند تلاش کنند تا متدین و با تقوا باشند و به والدین خود احترام بگذارند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات