۱۴ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۰:۵۸
کد خبر: ۷۴۴۴۱
آیت الله موسوی جزایری:

انقلاب امام خمینی به ایران اسلامی عزت بخشید

خبرگزاری رسا ـ آیت الله موسوی جزایری در همایش عشایر و انقلاب، انقلاب اسلامی را مایه عزتمندی ایران اسلامی در جهان عنوان کرد.
آيت الله موسوي جزايري


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، در همایش عشایر و انقلاب که با هدف تجدید بیعت عشایر منطقه غیزانیه با مقام معظم رهبری برگزار شد، با تبریک ایام دهه فجر اظهار داشت: کشور ایران و انقلاب اسلامی متعلق به شما مردم غیور و شهید پرور بوده و مسؤولان، همه خدمتگزاران شما هستند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری به عنایت خاص رهبر معظم انقلاب به مردم عرب شریف و غیور خطه شهیدپرور خوزستان ‌اشاره کرد و بیان داشت: در دیدارهایی که با رهبر معظم انقلاب داشته‌ایم، ایشان همواره جویای احوال شما مردم شریف بوده و خواستند که به شما سلام برسانم.

امام جمعه اهواز با بیان این‌که امام خمینی(ره)، ایران را به عزت رساند، خاطرنشان کرد: ایران در دوران قبل از انقلاب ذلیل و در سلطه اجانب و کشورهای استکباری بود؛ اما امام راحل با انقلاب اسلامی ایران را به عزت رساند.

آیت الله موسوی جزایری ادامه داد: امام خمینی(ره) با پیروزی انقلاب اسلامی دین خدا را زنده کرد، و با این حرکت عظیم همه ادیان و مکاتب الهی را عزت بخشید.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با بیان این‌که امروز ایران اسلامی سربلند و عزتمند است، افزود: همه موفقیت‌های ایران به‌دلیل رهبری ولی فقیه و مجتهد جامعه الشرائط حضرت آیت الله خامنه‌ای است که ما باید شکرگزار این نعمت بزرگ الهی باشیم.

وی در پایان به طرح آبرسانی به زمین های کشاورزی مناطق مختلف استان خوزستان اشاره کرد و ابراز داشت: اگر مسأله آبرسانی به زمین‌های کشاورزی این استان محقق شود به موفقیت بزرگی دست یافته‌ایم که امیدواریم با تلاش مسؤولان، این خدمت به مردم به سرعت صورت پذیرد./945/پ202/س

ارسال نظرات