۱۴ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۷۴۴۴۸
امام جمعه شهرستان ملاثانی خوزستان:

استمرار انقلاب اسلامی ایران به برکت ولایت فقیه است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرستان ملاثانی خوزستان، ولایت فقیه را مایه استمرار انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت:مقام معظم رهبری بهترین و شایسته ترین فرد برای حکومت و هدایت جامعه اسلامی ایران است.
دهه فجر 
حجت الاسلام حمید سیلاوی، امام جمعه شهرستان ملاثانی خوزستان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با گرامی‌داشت‌ دهه فجر و سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی‌ اظهار داشت: آنچه در مراسم دهه فجر باید مورد توجه قرار گیرد، مشارکت همگانی مردم است، تا بدین ترتیب حرکتی خودجوش و مردمی همچون نهم دی‌ علیه دشمنان صورت گیرد.

 

وی راهپیمایی نهم دی‌ماه را نتیجه انگیزه بالای دینی مردم دانست و گفت: مردم هرگاه احساس کنند که دشمن به مخالفت با اعتقادات و مسائل دینی پرداخته، با صلابت وارد صحنه شده و مشت محکمی بر دهان آنان زده‌اند که در 22 بهمن امسال نیز شاهد این مسأله خواهیم بود.

 

امام جمعه ملاثانی وظیفه نخبگان، فرهیختگان و رسانه های گروهی در آگاهی بخشی و شفاف سازی برای مردم را مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: با توجه به جنگ نرم که در واقع جنگ رسانه‌ها و تبلیغات سوء علیه ایران است، ما باید وظایف خود را به خوبی شناخته و به آنها عمل کنیم تا‌ توطئه‌های دشمن را خنثی کرده و واقعیت‌ها را در اختیار مردم بگذاریم.

 

حجت الاسلام سیلاوی ولایت فقیه را پایه و اساس انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: حیات و استمرار انقلاب اسلامی ایران به برکت ولایت فقیه بوده و معنا و مفهوم تمام امور این نظام به ولایت فقیه است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش مهم و اساسی حوزه های علمیه جامعه اشاره کرد و افزود: هنر حوزه علمیه تربیت و پرورش نیروهای متعهد و انقلابی است که مایه برافروخته ماندن شمع نظام جمهوری اسلامی هستند.

 

امام جمعه ملاثانی در پایان به هدایت ها و روشنگری های حکیمانه مقام معظم رهبری در دوران فتنه اشاره و تصریح کرد: مقام معظم رهبری بهترین و شایسته ترین فرد برای حکومت و هدایت جامعه اسلامی ایران است.

 

حجت الاسلام سیلاوی حضور پرشور مردم در صحنه را مایه دلسردی و ناکامی دشمن عنوان کرد و گفت: ملت شریف ایران با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال بار دیگر همچون سی و یک سال گذشته، دشمن را مأیوس و سست خواهد کرد./945/ت302/س

ارسال نظرات