۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۷۴۴۶۰۷
آیت الله سعیدی:

حضور حداکثری در انتخابات قدرت و پیشرفت نظام را به همراه دارد

حضور حداکثری در انتخابات قدرت و پیشرفت نظام را به همراه دارد
امام جمعه قم با بیان اهمیت حضور حداکثری در انتخابات گفت: حضور در انتخابات زره پولادین در مقابل حملات دشمنان این نظام و از تاکیدات امامین انقلاب است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا،  آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه اول نماز جمعه شهر قم ضمن توصیه به تقوای الهی بیان کرد: همانطور که انسان خودش را به توصیه تقوا دعوت می کند برای انتصابات افراد هم باید تقوا را مد نظر قرار داد، یعنی در کنار تعهد و مدیریت بالا باید تقوا هم در دستور کار فرد قرار بگیرد.

وی با بیان خصوصیات منافقین ابراز کرد: منافقین در جلسات خصوصی همفکران خود را به صورت واضح از کار خیر و تکالیف الهی نهی می کردند و انفاق در راه خدا را جزیه می دانستند و در مجامع عمومی کمک کنندگان به حکومت الهی را مسخره و کم خرد می پنداشتند.

آیت الله سعیدی با بیان اینکه کار منافقان از ابتدا تاکنون استهزاء مسلمانان و مومنان بوده است، اظهار داشت: وظیفه مومنان و مسلمانان ایستادگی و جهاد تبیین در مقابل حربه منافقین می باشد تا ان شاء الله وعده خطا ناپذیر الهی محقق شود.

امام جمعه قم با بیان فضایل بانوی کرامت حضرت فاطمه معصومه(س) تصریح کرد: حضرت معصومه(س) براساس قرائن و شواهد همراه با شهادت بوده اند و مقام و منزلت ایشان به گونه ای است که زیارت نامه مخصوص به خود و از طرف امام هشتم(ع) دارند، همچنین لقب معصومه نیز توسط امام رضا(ع) به این بانوی باکرامت اعطاء شده است.

تولیت حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به اینکه از نگاه اسلام زن اسلامی دارای ایمان، عفاف و متصدی مهم ترین بخش تربیتی انسان است، خاطرنشان کرد: بانوان ایرانی با حفظ حجاب، استقلال هویتی و فرهنگی خود را به جهان صادر می کنند و زن ایرانی ثابت کرده است می توان زن بود و در عین حال با عفت و حجاب در تمام سنگرهای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی حضور پیدا کرد.

وی اشاره ای هم به سالروز شهادت شهیدمحمدحسین فهمیده و روز بسیج دانش آموزی کرد و یادآور شد: دشمن از نام شهید فهمیده و الگوگیری جوانان مقاومت از این شهید والا مقام واهمه و دلهره دارد، از این رو حماسه این نوجوان را با القاء شبهات زیر سوال می برند اما شهید فهمیده الگویی برای جوانان محور مقاومت است.

آیت الله سعیدی ادامه داد:  جبهه فرهنگی اسلام مواظب باشند صهیونیست ها و دشمنان با تصویر سازی غلط و القاء شبهات به دنبال حذف نام شهدا و دلیرمردان عرصه مقاومت هستند، منافقین و مشرکین می خواهند نور خدا را با دهان خاموش کنند اما نور خدا خاموش شدنی نیست اما در این راه باید با هوشیاری و بصیرت با دشمن مقابله کرد.

امام جمعه قم با ابراز اینکه حضور مردم در انتخابات از مستحکم ترین زره ها در مقابل حملات دشمنان ایران اسلامی است، تصریح کرد: حضورحداکثری در انتخابات زره پولادین در مقابل حملات دشمنان این نظام و از تاکیدات امامین انقلاب است چرا که پیشرفت و قوت این ملت و نظام را به همراه دارد.

حمیدرضا شاکر

ارسال نظرات