۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹
کد خبر: ۴۶۰۴۷۰

انتشار فراخوان ‌طراحی یادمان شهید حسین فهمیده با عنوان «رهبر کوچک»

فراخوان ‌طراحی «یادمان رهبر کوچک»، شهید حسین فهمیده از سوی مدیریت امور هنری شهرداری مشهد اعلام شد.
رهبر کوچک

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، فراخوان ‌طراحی «یادمان رهبر کوچک»، شهید حسین فهمیده، به منظور الگوسازی مناسب از چهره‌های دفاع مقدس؛ به ویژه تکریم شهدای نوجوان و جوان و بهره‌گیری از ایده‌های نو و مشارکت هنرمندان در زیباسازی و ارتقای کیفی فضای شهری، از سوی مدیریت امور هنری شهرداری مشهد منتشر شد.

بر اساس این گزارش به این منظور از تمامی هنرمندان مجسمه‌ساز، معماران، طراحان گرافیک و سایر گرایش‌‌های هنری مرتبط و علاقه‌مند دعوت شده تا طرح‌ها و پیشنهادات خود را در موضوع فراخوان ارائه کنند.

بر این اساس طراحی یادمان دائمی «رهبر کوچک»، شهید حسین فهمیده، موضوع اصلی این فراخوان محسوب می‌شود.

همچنین در طرح ارسال شده باید معنا و مفهوم معتبر و منطبق با فراخوان، رعایت اصول زیباشناسی و مبانی هنری، تناسب با فضای شهری مشهد،گویایی و قدرت ارتباط برقرار کردن با مردم رعایت شود.

شرکت در فراخوان به دو روش ارسال تصاویر اثر و آثار حجمی به نشانی الکترونیکیyademan@mashhad.ir و ارسال ماکت اثر، آثار حجمی به نشانی مشهد- انتهای خیابان شهید بهشتی، مدیریت امور هنری شهرداری مشهد از تاریخ ۱۳ الی ۱۶ آذرماه امکان‌پذیر است.

بر اساس این گزارش در صورت ارسال تصاویر، هر اثر بایستی به صورت یک پوستر ۵۰*۷۰سانتی متر شامل سه نمای اصلی و نمای پرسپکتیو به گونه‌ای باشد که ویژگی‌های بصری اثر را نمایش دهد.

هر هنرمند حداکثر می‌تواند مجموعا ۳ اثر رادر فراخوان شرکت دهد.تکمیل فرم ثبت‌نام و مشخصات طرح به همراه تصاویر و یا ماکت آثار در قالب یک فایل فشرده، الزامی و به منزله قبول شرایط و مقررات فراخوان است. فرم شرکت در فراخوان در لینک https://telegram.me/Honar_Mashhad/۴۵ در دسترس است.

بر این اساس آثار ارائه شده نباید قبلا در نقطه دیگری بصورت شهری اجرا شده باشند، آخرین مهلت دریافت تصاویر نیز ۱۶ آذرماه سال جاری بوده، استفاده از تصویر و ماکت آثار برای چاپ در کتاب و سایر اقلام انتشاراتی، تبلیغاتی، بانک اطلاعات و برگزاری نمایشگاه با ذکر نام صاحب اثر برای برگزارکنندگان فراخوان مجاز است.

همچنین رعایت تمامی قوانین مربوط به حق تالیف و طراحی اثر بر عهده فرستنده آثار بوده و پاسخگویی به تمامی عواقب قانونی آن از عهده برگزارکننده خارج است.

در صورت ارسال ماکت، هر گونه خسارات ناشی از پست یا حمل و نقل آثار، متوجه فرستنده خواهد بود و دبیرخانه هیچگونه مسئولیتی در قبال ارسال آثار نخواهد داشت.

بنا براین گزارش شرکت‌کنندگان می‌توانند حداکثر یک ماه پس از اتمام داوری نهایی، ماکت آثار ارسالی را از دبیرخانه تحویل بگیرند، بدیهی است پس از این تاریخ هیچ مسئولیتی برعهده دبیرخانه نخواهد بود.

یادآور می‌شود، تصمیم‌گیری‌ درباره موارد پیش‌بینی نشده، بر عهده برگزارکننده بوده، اطلاع‌رسانی مراحل مختلف فراخوان از طریق سایت مدیریت امور هنری شهرداری مشهد به نشانی www.art.mashhad.ir یا نشانی تلگرامی @honar_mashhad انجام خواهد شد./934/101/ب2

ارسال نظرات