۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۹
کد خبر: ۷۴۴۶۹۲
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند:

امروز غزه نمود عینی واقعه‌ کربلا است

امروز غزه نمود عینی واقعه‌ کربلا است
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند با تاکید بر این‌که غزه امروز نمود عینی واقعه‌ کربلا است، گفت: شهدا پیروز تاریخ‌اند.

به گزارش خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، فرهاد سعیدی در همایش مادران و دختران حماسه ساز به یاد کودکان و مادران مظلوم فلسطینی در مسجد امام حسین(ع) شهر جدید سهند، به مقاومت ۷۵ ساله ملت فلسطین اشاره و بیان کرد: جوانان فلسطینی روزی با سنگ از خود دفاع می‌کردند و امروز با حملات موشکی هیبت پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم شکسته و گنبد آهنین را تسخیر می‌کنند که این امر دستاورد بزرگی است. 

وی با اشاره به اسارت، ظلم، خفقان و کشتار علیه فلسطینی‌ها طی ۷۵ سال توسط رژیم اشغالگر قدس، خاطرنشان کرد: سال‌های سال گلوی فلسطینی‌ها را فشرده و زندگی را بر آنان تیره و تار کرده‌اند و انتظار دارند دست و پا نزنند؟ چه می‌کردند؟ طوفان الاقصی در حقیقت فریاد خفته‌ در گلوی فلسطینی‌ها بود.

سعیدی با بیان این‌که مرگ با عزت دستاورد توسعه تفکر انقلاب اسلامی است که به ملت‌ها عزت و خودباوری را یاد داده است، ادامه داد: طوفان الاقصی هیبت پوشالی رژیم اشغالگر قدس را درهم شکست و کشورهایی که صف مذاکره با رژیم اشغالگر قدس کشیده بودند، امروز عقب نشسته‌اند تا ببینند چه بر سر این رژیم غاصب می‌آید.

وی با تاکید بر این‌که آنانی که خیال حمایت رژیم صهیونیستی در مرزهای شمال‌غرب را داشتند، امروز شاهد زمین گیری این رژیم غاصب هستند، اضافه کرد: رژیم صهیونیستی با تمسک به جنایت و کشتار مردم مظلوم غزه درصدد آن است که خود را به طور کذایی پیروز میدان نشان دهد، در حالی که این دست و پا زدن‌ها نشان از شکست دشمن است.

سعیدی با تاکید بر این‌که ایران اسلامی سال‌هاست با تغییر طرز فکرها و خلق خودباوری در ملت‌های مظلوم، به موضوع فلسطین ورود کرده است، یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران خودباوری و روی پای خود ایستادن را به ملت‌ها یاد داده است و فعال کردن روحیه خودباوری، اعتقاد و ایمان از دستاوردهای ورود ایران به جریان مقاومت است و اگر لازم باشد قطعا به گونه‌ای دیگر نیز ورود خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند با بیان این‌که شهادت نقطه آخر مقاومت و پاداش عظیمی از سوی خداوند است، افزود: حتی اگر نهایت این مقاومت‌ها به شهادت ختم شود به معنای شکست نیست، بلکه عین پیروزی است.

وی با اشاره به این‌که حمایت از غزه امروز حمایت از خط عاشورا است، یادآور شد: امروز موضع گیری‌ها در مورد غزه، خط و خطوط حسینی بودن را نشان می‌دهد و ما پای آرمان آزادی قدس ایستاده‌ایم و هر اقدامی لازم باشد، انجام خواهیم داد.

سعیدی در خاتمه با عرض ارادت به مادر شهید حسین اوجاقی(از شهدای امنیت تبریز) که از میهمانان ویژه مراسم بود، ابراز امیدواری کرد که با خدمت در جامعه بتوانند راه شهدا را تداوم بخشیده و در پیشگاه شهدا شرمنده نشوند.

مادر شهید مدافع امنیت، حسین اوجاقی نیز در این مراسم با تاکید بر این‌که همه مدیون خون شهدا هستیم و در پیشگاه خداوند پاسخگو خواهیم بود، گفت: امروز نباید نسبت به جنایات رخ داده در غزه بی تفاوت باشیم، بلکه هرچه در توان داریم باید حمایت کنیم.

همایش مادران و دختران حماسه ساز به یاد کودکان و مادران مظلوم فلسطینی با مشارکت شرکت عمران شهر جدید سهند، مرکز نیکوکاری شهیدان دادی و حوزه فاطمیون سهند در مسجد امام حسین(ع) شهر جدید سهند برگزار شد.

ارسال نظرات