۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۸
کد خبر: ۷۴۳۵۵۸
مسئول سازمان بسیج طلاب آذربایجان مطرح کرد؛

طوفان الاقصی؛ بغض ترکیده مظلومان جهان علیه ظلم رژیم صهیونیستی

طوفان الاقصی؛ بغض ترکیده مظلومان جهان علیه ظلم رژیم صهیونیستی
حجت الاسلام ممی زاده با اشاره به عملیات طوفانی الاقصی و تحلیل پیامد های این اتفاق، گفت: این نشان مهم از یک جنگ ترکیبی موفقیت آمیز تمام عیار علیه صهیونیست هاست.

حجت الاسلام رستم ممی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، اظهار کرد: عملیات طوفان الاقصی بغض ترکیده مظلومان جهان علیه ظلم و جور رژیم غاصب صهیونیستی است.

وی افزود: از اهداف اصلی عملیات طوفان الاقصی می توان به آزاد سازی سرزمین های اشغالی از دست رژیم صهیونیستی، پاسخ به هتک حرمت مسجد الاقصی، سازش کشور های عربی با رژیم صهیونیستی و تجاوز، زیادخواهی و کودک کشی قریب به ۷۵ ساله اشغالگران صهیونیستی می توان نام برد.

مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: فلسطینیان از ۳ جهت؛ هوایی، زمینی و دریایی به صهیونیست ها حمله کردند و این مهم نشان از یک جنگ ترکیبی و هیبریدی تمام عیار دارد چرا که حمله هوایی به سرزمین های اشغالی تا به حال غیر ممکن بود.

حجت الاسلام ممی زاده عنوان کرد: صهیونیست ها به هیچ عنوان انتظار آن را نداشتند و حتی پرواز پرنده های جبهه مقاومت از نوار غزه به صورتی طراحی و برنامه ریزی شده بود، که دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی رژیم صهیونیستی قادر به تشخیص و مشاهده آنها نشدند، و این روند از اهمیت ویژه و استراتژیکی برخوردار است.

وی تاکید کرد: به فرموده مقام معظم رهبری اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و طبق وعده های الهی در آینده خیلی نزدیک شاهد پیروزی مظلومان عالم بر این رژیم غاصب برچیده شدند این لکه‌ ننگین از نقشه جهانی خواهیم بود.

کارشناس مسائل سیاسی و بصیرتی در پایان خاطرنشان کرد: اساتید، طلاب و روحانیون بسیجی استان آذربایجان شرقی به عنوان سربازان پا در رکاب ولایت و با تمام توانشان در میدان جهاد تبیین نقش ایفا می کنند.

وحید نستوهی
ارسال نظرات