۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۷۴۵۰۱۹
آیت الله صدیقی:

ایران حامی محور مقاومت است/ مردم کردستان با استقبال از رئیس جمهور جواب قاطعی به یاوه گویان دادند

ایران حامی محور مقاومت است/ مردم کردستان با استقبال از رئیس جمهور جواب قاطعی به یاوه گویان دادند
امام جمعه موقت تهران گفت: جمهوری اسلامی ایران از هیچ فرصتی برای مقابله با اسرائیل نمی‌گذرد و از کسانی که در مقابل ظالمان ایستادگی کنند تمام قد حمایت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله کاظم صدیقی در خطبه‌های امروز نماز جمعه تهران، که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد با اشاره به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: رذائل اخلاقی دیوارهای ضخیمی است که انسان را از دیدن خدا غافل می‌کند از این رو مسئله تقوا جزء رایج ترین توصیه های تمام انبیاء و ائمه اطهار خصوصاً وجود مولی الموحدین امیرالمومنین (ع) است.

وی با بیان اینکه جهاد برای حمایت از مظلومین و مبارزه با ظالم است، گفت: مسیری را رهبر معظم انقلاب برای مبارزه با ظلم و جنایت رژیم منحوس صهیونیستی ترسیم نمودند و فرمودند از هیچ فرصتی برای مقابله با اسرائیل نمی‌گذریم و از کسانی که در مقابل ظالمان ایستادگی کنند تمام قد حمایت می‌کنیم.

آیت الله صدیقی با ابراز اینکه سید حسن نصرالله در جبهه مبارزه با قاتلین همیشه در خط مقدم دیده می‌شود، اظهار داشت: حضور سید مقاومت یک حضور معنوی، فرهنگی، نظامی و تبلیغی است که با همه وجود خود از جبهه مقاومت حمایت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه امروز جبهه مقاومت یک جبهه عظیم بین‌المللی است، تصریح کرد: امروز یمن یکی از ظرفیت‌های جبهه مقاومت است و برای حمایت از مظلومین غزه قد علم کرده است همچنین عراق قهرمان و نیروهای حشد الشعبی شعله‌های قهر خدا برای نابود کردن اسرائیل هستند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به یوم الله ۱۳ آبان و دیدار شیرین نوجوانان و جوانان با مقام معظم رهبری، گفت: این ملاقات یک دیدار بسیار مبارک و درس آموزی بود که خار چشم کدخدا پرستان است.

آیت الله صدیقی با بیان اینکه در جبهه مقاومت اتفاقاتی می‌افتد که از مکتب ولایت و امامت نشأت گرفته است، تصریح کرد: امت اسلامی با توجه به آیات دلگرم باشند و پشت مجاهدان جان بر کف بایستند و برای رضای خدا هر نوع حمایت ممکن را از مردم مظلوم غزه انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه نهضت مبارزه با استکبار و صهیونیسم در حال جهانی شدن می باشد، ادامه داد: امیدوارم همه دولت‌های اسلامی همانطور که رهبر عظیم‌الشانمان فرمودند، با رژیم صهیونیستی قطع رابطه کرده و سفرای این رژیم جعلی را بیرون کنند و دست به تحریم همه‌جانبه اسرائیل بزنند.

آیت الله صدیقی با اشاره به سفر آیت الله رئیسی به استان کردستان خاطرنشان کرد: مردم عزیز و مرزبان کردستان چه حماسه‌ای در استقبال از رئیس جمهور مکتبی و مردمی ما آفریدند و جواب دندان شکنی به همه یاوه گویانی که فکر می‌کنند می‌توانند بین شیعه و سنی ایجاد اختلاف کنند، دادند.

خطیب نماز جمعه تهران ادامه داد: احساسات پاک مردم کردستان اعم از شیعه و سنی در صف واحد قابل تقدیر است البته قبل از این سفر هم رئیس قوه قضائیه دیداری با علمای کردستان داشتند و احساسات و عواطف این مردم نسبت به نظام و پرچمدار نهضت مستضعفان حضرت آیت الله خامنه‌ای قابل تقدیر است.

ارسال نظرات