۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸
کد خبر: ۷۴۵۰۳۸
همزمان با سراسر کشور صورت گرفت؛

طنین ندای استکبار ستیزانه مردم قم در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان

طنین ندای استکبار ستیزانه مردم قم در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان
مردم ولایتمدار شهر کریمه اهل بیت (ع) همزمان با سراسر کشور، همراه با شخصیت‌های حوزوی و مسئولان استانی صبح امروز در راهپیمایی ۱۳ آبان شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مردم ولایتمدار و انقلابی قم، شهر کریمه اهل بیت(ع) صبح امروز همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی یوم الله 13 آبان شرکت کرده و با مشت های گره کرده و شعارهای استکبار ستیزانه خود، با صلابت تر از گذشته بر دهان یاوه گویان و مستکبران عالم کوبیدند.

براساس این گزارش، راهپیمایی بزرگداشت ۱۳ آبان که به مناسبت سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز نامگذاری شده همزمان با سراسر کشور در شهر مقدس قم از ساعت 9 صبح با تجمع اولیه مردم در مصلای قدس واقع در میدان جانبازان و شروع راهپیمایی از ساعت ۱۰ صبح با شعار محوری "نظم نو جهانی با نسل آرمانی" از مسیر خیابان شهدا و خیابان ارم به سمت حرم مطهر حضرت معصومه علیها السلام آغاز شد.

مردم بصیر و ولایتمدار قم همراه با علما، شخصیت های حوزوی و مسئولان استانی با سردادن شعارهای "الله اکبر"، "مرگ بر آمریکا و اسرائیل"، " مثلث شوم و پلید ابلیس، آمریکا و اسرائیل وانگلیس"، "پیرو خط رهبریم، دشمن هر ستمگریم"، "راه رسیدن به ثبات جز این نیست، محو رژیم غاصب صهیونیست"، جنایت منطقه زیرسر آمریکاست، کشتار وقتل وغارت ماهیت آمریکاست"  و سایر شعارهای استکبارستیزانه با اعلام انزجار از جنایات و ستمگری های رژیم منحوس و کودک کش اسرائیل خواستار پایان بمباران و تجاوز این رژیم غاصب شدند.

طنین ندای استکبار ستیزانه مردم قم در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان/م

حجت الاسلام ذوالنوری نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و سخنران راهپیمایی 13 آبان 1402 شهر مقدس قم در این مراسم با تاکید براینکه رژیم صهیونیستی خطری نه تنها برای فلسطین، لبنان و سوریه بلکه تهدیدی برای همه بشریت است، گفت: اگر جانفشانی های رزمندگان و مدافعین حرم نبود، ایران، غزه بود؛ جنبش های مقاومت و بیداری اسلامی در کشورهای یمن، لبنان، سوریه و عراق به برکت انقلابی اسلامی شکل گرفته است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: اگرچه بعضی از کشورهای عربی تحت عنوان معامله قرن برای رژیم صهیونیستی فرش قرمز پهن کرده اند ولی بیداری اسلامی به برکت نظام اسلامی به وجود آمده است و دنیای اسلام علیه رژیم صهیونیستی بسیج شده است؛ امروز تهدید غزه محلی نیست و تهدیدی برای همه کشورهای اسلامی است که باید کشورهای اسلامی بفهمند و اقدام مناسب را انجام دهند.

وی افزود: امروز صهیونیسم مسیحی خطری است که دنیا را تهدید می کند، تصرف نیل تا فرات بخشی از آرزوهای آنهاست و خواب تصرف همه دنیا را دارند؛ دزدیدن، غش درمعامله و غصب اموال دیگران در آموزه های یهود است که به نفع خود انجام می دهند.

گفتنی است، در پایان این  تظاهرات قطعنامه سالروز 13 آبان و روز مبارزه با استکبار جهانی قرائت شد و مردم پس از پایان هر بند شعار تکبیر را سردادند.

ارسال نظرات