۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۷۴۵۰۸۴

اعلام انزجار سمنانی‌ها از جنایات آمریکا و صهیونیست‌ها در یوم الله ۱۳ آبان

اعلام انزجار سمنانی‌ها از جنایات آمریکا و صهیونیست‌ها در یوم الله ۱۳ آبان
مردم استان سمنان بویژه دانش آموزان امروز، ۱۳ آبان، در راهپیمایی باشکوه‌تر از گذشته خشم و انزجار خود را از جنایات شیطان بزرگ آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، مردم ولایتمدار، دشمن شناس و همیشه در صحنه استان پهناور سمنان، بویژه نوجوانان، جوانان و دانش آموزان این استان، پیش از ظهر امروز با حضور شکوهمند و مثال زدنی خود در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، ضمن تجدید میثاق با شهدای میهن اسلامی بویژه شهدای دانش آموز و آرمان‌های انقلاب اسلامی، پررنگ‌تر از همیشه بصیرت خود در شناخت دسیسه‌های ددمنشانه شیطان بزرگ آمریکا را به نمایش گذاشتند.

مردم دیار کهن قومس امروز در حالی راهپیمایی باشکوه یوم الله ۱۳ آبان را در بیش از ۵۰ نقطه از استان سمنان برگزار کردند که یک صدا بر لب فریاد "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" داشتند و با خود پلاکارد‌ها و دست نوشته‌هایی با مضامین ضد استکباری و یادآور جنایات پرشمار آمریکا بر علیه ملت بزرگ ایران و دیگر ملت‌های مظلوم جهان حمل می‌کردند.

اما شاید آنچه دیدگان هر بیننده‌ای را در راهپیمایی مردم استان سمنان از شرقی‌ترین نقطه تا غربی‌ترین شهر این استان به خود جلب می‌کرد، اوج نفرت و انزجار مردم همیشه در صحنه و آینده سازان میهن از جنایات رژیم سفاک صهیونیستی برعلیه مردم مظلوم غزه بود.

مردم دیار قومس در راهپیمایی امروز خود با حمل پرچم‌های فلسطین و تصاویری از شهدای مظلوم جنایات اخیر صهیونیست‌ها در غزه و به آتش کشیدن نماد‌هایی از آمریکا و اسرائیل غاصب، ضمن اعلام حمایت از مجاهدان فلسطینی و محور مقاومت در مقابل دشمن درنده خو؛ وحدت و انسجام امت اسلام و ملت‌های آزاده جهان برای توقف این جنایات را خواستار شدند. /۹۷۷/

جواد رمضانیان
ارسال نظرات