۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱
کد خبر: ۷۴۵۰۹۴
امام جمعه راوند کاشان:

حمایت از مردم مظلوم غزه، پیام جوانان ایرانی است

حمایت از مردم مظلوم غزه، پیام جوانان ایرانی است
اصفهان – حجت الاسلام اصل حسینی گفت: ۱۳ آبان متعلق به دانش آموزان و دانشجویان و نماد استکبار ستیزی ملت بزرگ ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام سید مهدی اصل حسینی شنبه شب در همایش «حماسه سازان انقلاب» که به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز که در سالن ورزشی کیهان برگزار شد، گفت: روز ۱۳ آبان روز مهمی در تاریخ مبارزات مردم ایران و متعلق به دانش آموزان و دانشجویان و نماد استکبار ستیزی ملت بزرگ ایران است.

وی افزود: حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و همدردی با مادران شهدای دانش آموز با شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل، پیام دختران و پسران جوان ایران است.

امام جمعه راوند کاشان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه رابطه کشور‌ها باید با اسرائیل قطع شود، تصریح کرد: امنیت و آسایش امروز ما به برکت ولایت فقیه و جان فشانی و از خودگذشتگی سپاه، بسیج، ارتش و نیروی انتظامی است.

حجت الاسلام اصل حسینی با بیان اینکه آمریکای جنایتکار در طول عمر پرافتخار انقلاب اسلامی از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب استفاده کرده است، تاکید کرد: ملت ایران مستحکم‌تر از گذشته با هوشیاری در مقابل ترفند‌های استکبار جهانی و با تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب در صحنه‌های مختلف دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی حضور تاثیرگذاری دارد.

لازم به ذکر است، در این مراسم علاوه بر مسابقه برای دانش‌آموزان، تقدیر از مدیران مدارس، اجرای میلاد هارونی، خواننده ارزشی و انقلابی کشور، نمایشی توسط گروه هنری شاخه نبات با هنرمندی مرتضی جهانی و بهنام سراج با موضوع دخالت آمریکائی‌ها در ایران با هدف چپاول نفت و منابع طبیعی به روی صحنه رفت.

شایان ذکر است، همایش «حماسه سازان انقلاب» به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز توسط فرهنگ‌سرای المهدی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان با همکاری حوزه مقاومت بسیج امام سجاد (ع) در سالن ورزشی کیهان برگزار شد. /۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات