۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸
کد خبر: ۷۴۵۳۷۸

نشست علمی «رویکرد شناسی در تبیین حوزه انقلابی» برگزار شد

نشست علمی «رویکرد شناسی در تبیین حوزه انقلابی» برگزار شد
نشست علمی «رویکرد شناسی در تبیین حوزه انقلابی» به همت خبرگزاری رسا و با مشارکت نهادها و مراکز و موسسات حوزوی برگزار شد.
به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، نخستین نشست از سلسله نشست های حوزه انقلابی؛ رهیافت ها، شاخص ها و نظام مسائل با موضوع «رویکرد شناسی در تبیین حوزه انقلابی» به همت خبرگزاری رسا برگزار شد.
 
در ابتدای این نشست دکتر علیرضا استادیان دبیر علمی نشست ضمن تشریح اهداف برگزاری نشست به بیان دیدگاه های خود درباره ابعاد حوزه انقلابی بر اساس فرمایشات رهبر معظث انقلاب پرداخت.
 

در این نشست حجت الاسلام محسن محمدی در موضوع حوزه انقلابی از منظر تاریخ دین، حجت الاسلام رضا لک زایی در موضوع حوزه انقلابی از منظر نظام علمی قرآن کریم، حجت الاسلام عیسی مولوی در موضوع حوزه انقلابی با نگرشی تجربه تاریخی و دکتر محمدرضا ملکی در موضوع حوزه انقلابی از منظر بنیان های اجتماع به ارائه نظریات خود پرداختند.

این نشست به صورت زنده از طریق کانال ایتا خبرگزاری به آدرس https://eitaa.com/rasanewsagency پخش می شود و محققان و پژوهشگران حوزوی و عموم مخاطبان می توانند از این طریق در جریان نشست قرار گیرند.

مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب دفتر قم، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم، بسیج دانشگاه باقرالعلوم، مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی، دبیرخانه حمایت از طرح های پژوهشی، قرارگاه ملی جهادی طلاب و روحانیون، مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) و دبیرخانه ملی گفتمان ساز جهادی از جمله مراکزی هستند که با خبرگزاری رسا در برگزاری سلسله نشست های حوزه انقلابی؛ رهیافت ها، شاخصه ها و نظام مسائل همکاری می کنند. 

اخبار تکمیلی این نشست متعاقبا در خبرگزاری رسا منتشر می شود.

حسین عجمی
ارسال نظرات