۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۷۴۵۴۴۲
حجت الاسلام نقدعلی در گفت‌وگو با رسا:

غزه میدان جنگ با تمام استکبار است

غزه میدان جنگ با تمام استکبار است
نماینده مجلس شورای اسلامی مردم غزه را در حال جنگ با تمام استکبار دانست که در رأس آنها دولت استکباری آمریکا می باشد و مهندسی جنگ را برعهده گرفته است.

حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا با اشاره به تحلیل استراتژی سید حسن نصرالله در برابر رژیم صهیونیستی گفت: اقدام هوشمندانه سید حسن نصرالله از یک سو در راستای اقدامات پیشبرد اهداف جبهه مقاومت است و از یک سوی دیگر مقابله را در بوق و کرنا هم نکرد چرا که رسانه های استکبار با تبلیغات وسیع خود شروع کننده جنگ را حماس و نیروهای مقاومت جلوه می دادند.

وی افزود: حزب الله بدون جنجال رسانه ای پاسخ رژیم صهیونیستی را می دهد و این رژیم جعلی را در شمال سرزمین های اشغالی گرفتار کرده و دست لبنان را درگیر یک جنگ نابرابر نکرده است چرا که فضای داخلی لبنان هم متفاوت می باشد و چه بسا با رفتار نسنجیده ای عواقبی را برای نیروهای مقاومت در پی داشته باشد.

حجت الاسلام نقدعلی با بیان نقش آمریکا در حمایت از اسرائیل غاصب اظهار کرد: ایالات متحده مستقیماً در فلسطین و غزه نقش آفرینی می کند و کمک های تسلیحلاتی نشان دهنده این موضوع است که آمریکا ابایی از علنی کردن حمایت خود از اسرائیل را ندارد.

وی با اشاره به اینکه جنگ غزه نماد مبارزه اسلام با جبهه استکبار و کفر است، تصریح کرد: مهندسی کار هم به دست ایالات متحده و دولت آمریکا است و مردم غزه با کل استکبار در حال جنگ هستند و در راس دولت های استکبار آمریکا است.

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وظیفه دولت‌ها و ملت‌های آزاده دربرابر جنایات رژیم صهیونیستی به چه شکل باید باشد، خاطرنشان کرد: ظرفیت مردمی پشتوانه ای برای دولت ها و کشورهای اسلامی است که باید تمام اقدامات خود را برای قطع بمباران های نظامیان و کشتار در غزه  به کار بگیرند و از همه تلاش های خود در مجامع بین المللی و اسلامی برای جلوگیری از کشتار بیشتر استفاده کنند.

ارسال نظرات