۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۷۴۵۴۵۲

تجمع تبریزی ها در حمایت از مردم مظلوم غزه

تجمع تبریزی ها در حمایت از مردم مظلوم غزه
تجمع مردمی در حمایت از مردم مظلوم غزه در محوطه مقبره‌الشعرا با حضور پرشور اقشار مختلف شهروندان تبریزی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، پیام همدردی با غزه در تجمع مردمی و خودجوش شهروندان متدین تبریزی در محوطه مجموعه تاریخی مقبره‌الشعرا بر مشتهای گره مردم بویژه کودکان تبریزی جاری شد.

مردم تبریز در حمایت از مردم مظلوم غزه در محوطه مجموعه تاریخی مقبره‌الشعرا با روش‌های مختلف از مظلومیت غزه گفتند و همراه با خانواده شهدا، علما، هنرمندان، ورزشکاران، اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران شهری و دیگر طیف ها، پرچم فلسطین عزیز را به عزت و اقتدار به اهتزاز درآوردند.

اجرای سرود دختران نوجوان ره پویان یاس، پسران نسیم ولایت و پایگاه مقاومت امام خمینی(ره)، شعرخوانی امیرحسین دوست زاده، و سخنرانی قربان سرت مدیر نشر کوثر و از فعالان فرهنگی شهر استانبول ترکیه و محمدهاشم الصالحی محقق و پژوهشگر اهل کرکوک عراق، ارائه بیانیه اقشار و ... از بخش‌های دیگر این تجمع حمایتی در عصرگاه پاییزی مقبره‌الشعرا بود.

امیر نصیربیگی مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز در حاشیه این تجمع با قدردانی از حضور پرشور شهروندان، با اشاره به خواهرخواندگی شهرهای تبریز و غزه، حمایت همیشگی مردم تبریز از فلسطین عزیز را مورد تاکید قرار داد و افزود: با توجه به خواهرخواندگی شهرهای تبریز و غزه، شهروندان تبریزی در عمل به مسئولیت اجتماعی خود و همچنین همراهی و حمایت از مظلومان، حماسه آفریدند.

 تجمع مردمی حمایت از جبهه مقاومت و مردم غزه، خواهر مظلوم و دردمند تبریز، عصر پنج‌شنبه ۱۸ آبان در محوطه مجموعه مقبره‌الشعرا برگزار شد و با استقبال گسترده شهروندان همراه بود.

وحید نستوهی
ارسال نظرات