۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۱
کد خبر: ۷۴۵۴۶۳

نشست رئیس مرکز امور نخبگان با نماینده بنیاد ارشاد و رفاه امام صادق

نشست رئیس مرکز امور نخبگان با نماینده بنیاد ارشاد و رفاه امام صادق
نشست رئیس مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه‌های علمیه و نماینده بنیاد ارشاد و رفاه امام صادق علیه‌السلام برگزار شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، نشست حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عماد رئیس مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه‌های علمیه و حجت‌الاسلام‌والمسلمین امرودی نماینده بنیاد ارشاد و رفاه امام صادق علیه‌السلام برگزار شد.

در این نشست که آقای رستمی‌کیا سرپرست دفتر جامعه نخبگانی مرکز خدمات نیز حضور داشت، حجت‌الاسلام‌والمسلمین امرودی گزارشی از خدمات و حمایت‌های بنیاد ارشاد و رفاه امام صادق علیه‌السلام به طلاب حوزه‌های علمیه ارائه و تأکید کرد این بنیاد در زمینه‌ی شناسایی نخبگان یا استعدادهای برتر حوزوی هیچ ورودی ندارد بلکه در قالب یک طرح و پروژه تعدادی از طلاب مستعد و برتر را حمایت نموده و برای توانمندسازی آنان در عرصه‌های مختلف از جمله عرصه مدیریت تلاش می‌کند.

همچنین در این نشست، زمینه‌های همکاری و حمایت بنیاد ارشاد و رفاه امام صادق علیه‌السلام از برخی طرح‌های مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه‌های علمیه جهت توانمندسازی استعدادهای برتر، مورد بررسی و امکان‌سنجی قرار گرفت و آمادگی بنیاد در این خصوص نیز اعلام شد.

ارسال نظرات