۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۷۴۴۷۳۰

فراخوان شماره ۲ ثبت‌نام همسر و فرزندان ممتاز تحصیلی طلاب و روحانیون

فراخوان شماره ۲ ثبت‌نام همسر و فرزندان ممتاز تحصیلی طلاب و روحانیون
معاونت معیشت و خانواده مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در نظر دارد از همسر و فرزندان ممتاز تحصیلی طلاب و روحانیون تقدیر به عمل آورد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، در فراخوان شماره یک، از ممتازین تحصیلی ایرانی در مقاطع حوزوی و دانشگاهی و ممتازین تحصیلی غیرایرانی در مقاطع متوسطه، حوزوی و دانشگاهی دعوت به ثبت نام شد؛ در این مرحله معدل ممتازین سال تحصیلی 1402-1401 خانواده طلاب ایرانی در مقطع متوسطه اول و دوم به‌صورت متمرکز از وزارت آموزش و پرورش دریافت گردید و بدون نیاز به بارگذاری کارنامه، در پنل سخای طلاب ثبت شد.

بر اساس فراخوان شماره دو، لازم است تمامی واجدین شرایط ممتازی در تمامی مقاطع تحصیلی به جز مقطع ابتدایی که مشمول برنامه نیستند به سامانه سخا؛ بخش خدمات فرهنگی؛ بخش ممتازین مراجعه نموده و در صورتی که همسر یا فرزند ایشان ثبت نام نشده بود، با بارگذاری کارنامه اقدام به ثبت نام نمایند. بدیهی است این فراخوان به منزله تمدید مهلت ثبت نام برای تمامی واجدین شرایط بوده و قابل تمدید نمی‌باشد.

گفتنی است که مشمولین طرح شامل: همسر و فرزندان تحت تکفل طلاب برادر غیرشاغل، ایرانی و غیرایرانی، شیعه و سنی، دارای پرونده پذیرشی فعالف فرزندان طلاب خواهر سرپرست خانوار و همسر و فرزندان خانواده مرحومین طلاب برادر دارای پرونده پذیرشی فعال است و مهلت ثبت‌نام ممتازین از 6 لغایت 15 آبان 1402 است.

برای ثبت‌نام به پنل شخصی خود در سامانه سخا مراجعه نموده و در قسمت خدمات فرهنگی بخش ممتازین را انتخاب کنید و جهت اطلاع از شرایط ثبت‌نام پوشه پیوست را از اینجا مطالعه کنید.

ارسال نظرات