۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۹
کد خبر: ۷۴۵۶۴۵
دبیر علمی جشنواره پاسخ برتر حوزه خبر داد؛

ارسال و ارزیابی ۱۲۰۰ اثر به جشنواره پاسخ برتر

ارسال و ارزیابی ۱۲۰۰ اثر به جشنواره پاسخ برتر
حجت‌الاسلام درویشی با بیان این که بیش از ۱۲۰۰ اثر به جشنواره ارسال و ارزیابی شده است، گفت: در این جشنواره از ۳ نفر به عنوان چهره برتر، ۶ مرکز و بیش از ۳۰ اثر برگزیده تجلیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام درویشی، دبیر علمی جشنواره پاسخ برتر حوزه های علمیه در نشست خبری تشریح برنامه ‌های اختتامیه دومین جشنواره پاسخ برتر که صبح امروز در سالن جلسات مرکز مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه های علمیه برگزار شد اظهار داشت: مراسم اختتامیه دومین جشنواره پاسخ برتر سه ‌شنبه ۲۳ آبان در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه با سخنرانی آیت‌الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه، برگزار خواهد شد و از آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی تجلیل می‌شود.

وی افزود: فرایند جشنواره پاسخ برتر یک ‌ساله است و فراخوان برگزاری جشنواره امسال از آبان سال قبل منتشر شده و آثاری به این جشنواره ارسال شد که بیش از 1500 شرکت‌ کننده در این دوره جشنواره حضور داشتند.

دبیر علمی جشنواره پاسخ برتر حوزه های علمیه خاطرنشان کرد: این جشنواره آرام ‌آرام در مسیر معرفی پاسخ برتر بوده و در ۵ بخش چندرسانه‌ای، علمی، هنرهای تجسمی، شعر و ادبیات داستانی برگزار می‌شود که بخش ویژه ناظر به مجموعه، اثر و فضای پاسخ به سؤالات نسل نو است.

حجت‌الاسلام درویشی با بیان این که بیش از 1200 اثر به جشنواره ارسال و ارزیابی شده است بیان داشت: در این جشنواره از 3 نفر به عنوان چهره برتر، 6 مرکز و بیش از ۳۰ اثر برگزیده تجلیل خواهد شد.

ارسال نظرات