۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۴
کد خبر: ۷۴۵۷۱۵
فرماندار کاشان خبر داد؛

تدوین ۲۵۰ برنامه برای کنگره ملی شهدای شهرستان

تدوین ۲۵۰ برنامه برای کنگره ملی شهدای شهرستان
اصفهان - فرماندار کاشان از تدوین ۲۵۰ عنوان برنامه در کارگروه تلفیق کنگره ملی سرداران و ۱۸۰۰ شهید کاشان خبرداد و گفت: تا اسفند ماه امسال ۷۰ درصد برنامه‌ها اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، محمدشریف زارعی دوشنبه شب در حاشیه جلسه هماهنگی کنگره ملی سرداران و ۱۸۰۰ شهید شهرستان کاشان، گفت: مقدمات برگزاری این کنگره از آبان ماه سال ۱۴۰۱ آغاز شد و ۲۱ کارگروه در این کنگره طی مدت یکسال در حال فعالیت هستند.

وی افزود: تاکنون سه جلسه شورای سیاستگذاری و هفت جلسه ستاد اجرایی کنگره ملی سرداران و ۱۸۰۰ شهید شهرستان کاشان برگزار شده و هر ماه یک جلسه هماهنگی تشکیل شده است.

فرماندار کاشان اظهار داشت: ۳۵۰ سرفصل برنامه در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، هنری و ... در راستای برگزاری کنگره تهیه شده است.

زارعی با اشاره به اینکه نیمه دوم اردیبهشت ماه سال آینده اجلاسیه نهایی این کنگره برگزار می‌شود، گفت: دلیل انتخاب این ماه برای اجلاسیه پایانی کنگره ملی سرداران و ۱۸۰۰ شهید شهرستان، این است که این فصل با حضور گردشگران و مردم کاشان همراه بوده و فرصت مناسبی برای برگزاری محسوب می‌شود.

لازم به ذکر است، شهرستان کاشان با ۷۴ شهید زنده و جانباز ۷۰ درصد و یک هزار و ۲۰۰ رزمنده فاطمیون ۹۴ سردار و امیر سرافراز که شهید شاخص این شهدا شهید عباس کریمی و همرزم شهید متوسلیان بود.

شایان ذکر است، از ابتدای انقلاب تاکنون رزمندگان کاشانی در ۳۳ لشگر و یگان حضور فعال داشتند، و امروز در دفاع از حرم نیز رزمندگان کاشانی نقش پررنگی داشتند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات