۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰
کد خبر: ۷۴۵۷۹۹
آیت الله سبحانی:

تأثیر اقدامات موثر دولت باید در سفره مردم دیده شود

تأثیر اقدامات موثر دولت باید در سفره مردم دیده شود
حضرت آیت الله سبحانی با اشاره به اقدامات خوب دولت در قلمرو سیاست خارجی دیدن تأثیر این اقدامات در زندگی مردم را بسیار مؤثر و ضروری دانست.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، در مراسم افتتاحیه نمایشگاه روایت پیشرفت و دستاوردهای دولت مردمی که توسط مرکز ارتباطات حوزه و روحانیت با ریاست جمهوری در قم برگزار می شود، گفتگویی بین حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم دولابی و حضرت آیت الله سبحانی منتشر شد.

عضو شورای هماهنگی ارتباطات دولت با حوزه و روحانیت گزارشی از دستاوردهای دولت سیزدهم را در قالب لوح و نگاره هایی به حضرت آیت الله سبحانی تقدیم کرد.

حضرت آیت الله جعفر سبحانی با قرائت آیه ««إِنَّ الَّذِینَ آمَنُوا وَ عَمِلُوا الصّالِحاتِ سَیَجْعَلُ لَهُمُ الرَّحْمنُ وُدّاً» اظهار داشت: خداوند محبت خدمتگزاران را در دل مردم قرار می دهد؛ گوهر شاد بانویی بود که با ساخت مسجدی در کنار حرم امام رئوف به مردم خدمت کرد و محبت وی در دل مردم مانده است.

وی با بیان اینکه اگر دولت ها خدمت گزار باشند محبت آن ها در بین مردم قرار داده می شود، عنوان داشت: خدمات دولت در قلمروهای بین المللی بسیار مهم است اما کاری بکنید که در زندگی مردم تأثیرگذار باشد یعنی تورم پایین بیاید و اثر آن در سفره ملت دیده شود.

ارسال نظرات