۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵
کد خبر: ۷۴۵۸۰۰
حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم:

مدیریت اجرایی دهه نود، کشور را دچار عقب ماندگی کرد

مدیریت اجرایی دهه نود، کشور را دچار عقب ماندگی کرد
مسئول مرکز ارتباطات دولت و روحانیت با بیان اینکه برخی انتظار دارند دولت در عرض یک سال، عقب ماندگی‌های ۱۰ ساله را جبران کند، دهه نود را سالهای عقب ماندگی کشور عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم دولابی در آئین افتتاحیه نمایشگاه روایت پیشرفت که سه شنبه شب 23 آبان در سالن همایش‌های باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس جمهور گفتند، من از تمام دولت‌ها حمایت می‌کنیم ولی از این دولت حمایت ویژه دارم.

وی با بیان اینکه این موضوع نشان می‌دهد دولت تمام تلاش خود را برای پیشرفت به کار گرفته است، مطرح کرد: البته مقام معظم رهبری در این دیدار تذکر دادند که دولت در عرصه اطلاع‌رسانی پیشرفت‌ها ضعیف عمل کرده است.

مسئول مرکز ارتباطات دولت و روحانیت با بیان اینکه وظیفه داریم در عرصه جهاد تبیین حضور فعال داشته باشیم، عنوان کرد: برخی انتظار دارند دولت در عرض یک سال، عقب ماندگی‌های ۱۰ ساله را جبران کند؛ رهبر معظم انقلاب خود نیز به جهاد تبیین عمل کرده و در دیدار با اعضای هیأت دولت به فعالیت های مهم دولت سیزدهم اشاره کردند.

وی با اشاره به اینکه دهه ۹۰، دهه عقب ماندگی کشور بوده است، خاطرنشان کرد: گره‌ زدن حل بسیاری از مشکلات به رابطه با غرب و آمریکا موجب شد از بسیاری ظرفیت‌های داخلی غفلت شود.

حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم با بیان اینکه در طول این دولت بسیاری از پروژه‌های عمرانی نیمه تمام تکمیل شده است، تصریح کرد: بسیاری از این پروژه بیش از ۱۵ سال به طول انجامیده بودند ولی در دولت سیزدهم به بهره‌برداری رسیدند.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه به همت مرکز ارتباطات دولت و روحانیت و نقش آفرینی وزارت صمت راه‌اندازی شده است، یادآور شد: پاسخ به سوالات مردمی، غرفه‌های ۱۰ وزارتخانه، نمودار پیشرفت در ۵۰ شاخص، راهروی امید باتوجه به چند کلان پروژه کشور و غرفه روایت‌گری اتفاقات دو ساله بخش‌های مختلف این نمایشگاه هستند.

مسئول مرکز ارتباطات دولت و روحانیت با بیان اینکه پیشرفت‌های بسیاری در عرصه کشاورزی داشته‌ایم، ابراز کرد: همچنین دولت سیزدهم تلاش‌هایی برای حل تنش‌های آبی در کشور داشته است.

وی با اشاره به اینکه بجای مایوس کردن مردم باید به مردم امید دهیم، بیان کرد: مقام معظم رهبری گفتند هرکس در مسیر ناامید کردن مردم گام بردارد در مسیر دشمن گام برداشته است.

ارسال نظرات