۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴
کد خبر: ۷۴۶۰۳۹

راهپیمایی مردم قم در حمایت از مظلومان غزه

راهپیمایی مردم قم در حمایت از مظلومان غزه
مردم مومن و انقلابی قم در راهپیمایی حمایت از کودکان مظلوم غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و ایادی استکبار شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مردم مومن و انقلابی شهر مقدس قم بعد از ظهر امروز در حمایت از کودکان مظلوم غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی با مشت های گره کرده و شعارهای استکبار ستیزانه، با صلابت تر از گذشته بر دهان یاوه گویان و مستکبران عالم کوبیدند.

براساس این گزارش، راهپیمایی حمایت از کودکان مظلوم غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی همزمان با سراسر کشور در شهر مقدس قم از ساعت 15 با تجمع اولیه مردم در میدان فلسطین جنب مصلای قدس و شروع راهپیمایی از مسیر خیابان شهدا، خیابان ارم به سمت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها آغاز شد.

راهپیمایی مردم قم در حمایت از کودکان مظلوم غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی برگزار شد

مردم بصیر و ولایتمدار قم همراه با علما، شخصیت های حوزوی و مسئولان استانی با سردادن شعارهای "الله اکبر"، "مرگ بر آمریکا و اسرائیل"، "مثلث شوم و پلید ابلیس، آمریکا و اسرائیل و انگلیس"، "پیرو خط رهبریم، دشمن هر ستمگریم"، "راه رسیدن به ثبات جز این نیست، محو رژیم غاصب صهیونیست"، جنایت منطقه زیرسر آمریکاست، کشتار و قتل و غارت ماهیت آمریکاست" و سایر شعارهای استکبارستیزانه با اعلام انزجار از جنایات و ستمگری های رژیم منحوس و کودک کش اسرائیل خواستار پایان بمباران و تجاوز این رژیم غاصب شدند.

راهپیمایی مردم قم در حمایت از مظلومان غزه

مردم با حمل عکس هایی از امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و حاج قاسم سلیمانی و دست نوشته هایی با عنوان «حریفت منم» به حمایت از مظلومان غزه و جریان مقاومت پرداخته و انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایتکار اعلام کردند.

گفتنی است، در سراسر کشور نیز مردم مومن، انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی باشکوه امروز، جنایات و کودک کشی اسرائیل غاصب با حمایت هایی آمریکایی را محکوم کردند.

سردار شریف سخنران این تجمع در بیاناتی با اشاره به اینکه امروز ۴۳ روز از مقاومت رزمندگان در مقابل رژیم صهیونیستی گذشته است، گفت: اسرائیل بار دیگر چهره خون آشام و پلید خود را نشان داد و مردم جهان با تمام وجود خباثت اسرائیل را لمس کردند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه تاریخ ۷۵ ساله مبارزات فلسطین با رژیم صهیونیستی تاریخی پر رنج و غم بوده، عنوان کرد: ۷۵ سال رژیم صهیونیستی تلاش کرد مسئله فلسطین به فراموشی سپرده شود، این رژیم می خواست منافع اروپاییان را در غرب آسیا تامین کند ولی اراده خداوند بر این بود که با ظهور انقلاب اسلامی تاریخ به گونه دیگر رقم بخورد.

ارسال نظرات