۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۶
کد خبر: ۷۴۶۰۶۵

تجمع پرشور تبریزی ها در حمایت از مردم مظلوم غزه

تجمع پرشور تبریزی ها در حمایت از مردم مظلوم غزه
زن و مرد و پیر و جوان در این اجتماع حضور یافتند تا ضمن انزجار از ددمنشی صهیونیست ها در غزه نسبت به بی توجهی سازمان های بین الملی به این جنایت ها اعتراض کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، همزمان با حرکت جهانی آزادیخواهان برای حمایت از کودکان فلسطینی، تجمع بزرگ تمامی اقشار جامعه و  مردم تبریز برای اعلام همدردی با مردم مظلوم فلسطین بویژه کودکان معصوم و بیگناه غزه در محوطه سنگ فرش مصلی اعظم امام خمینی(ره) واقع در ارک برگزار شد.

تجمع کنندگان در این مراسم با شعارهای «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، با غزه همدردیم آماده نبردیم، هیهات من الذله، فلسطین پیروز است اسرائیل نابود است، القدس لنا والفتح لنا» انزجار خود را از رژیم کودک کش صهیونیستی و آمریکای جهانخوار اعلام کردند.

حضور پرشور طلاب، روحانیون، دانشجویان و دانش آموزان و کودکان به همراه عروسک های خود به یاد کودکان شهید غزه و همچنین حضور جمعی از هنرمندان از نکات قابل توجه این گردهمایی حماسی بود.

اجرای سرودهای انقلابی و اجرای برنامه های متنوع هنری و فرهنگی دیگر جلوه خاصی به این مراسم داده بود.

تجمع کنندگان در محکومیت «کودک‌کشی»، «جنایت»، «نسل‌کشی»، «قتل عام»، «ترور» و «جنایت جنگی» توسط رژیم سفّاک صهیونیستی و آمریکای جهانخوار خطاب به رژیم صهیونیستی رجز خوانده و با شعار «نحن ابناء الحیدر» (ما فرزندان حیدر کرار هستیم) و «حریفت منم» تاریخ را به اسرائیل یادآور شدند.

گفتنی است سخنران این مراسم سردار بابازاده فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورا بود.

وحید نستوهی
ارسال نظرات