۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۷۴۵۲۴۰
جانشین معاون عملیات ارتش جمهوری اسلامی ایران:

اقتدار و صلابت ارتش حاصل نبوغ جوانان دانشمند ایرانی است

اقتدار و صلابت ارتش حاصل نبوغ جوانان دانشمند ایرانی است
جانشین معاون عملیات ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اقتدار و صلابت ارتش دلاور و قهرمان جمهوری اسلامی ایران حاصل نبوغ جوانان دانشمند ایرانی است.

به گزارش خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، امیر سرتیپ دوم محمود محمودی در بازدید از گروه های پدافند هوایی شمالغرب کشور، پیشرفت و اقتدار ارتش را روز افزون دانست و افزود: این اقتدار و و صلابت با تکیه بر دانش بومی، همت دانش آموختگان و دانشمندان ایرانی حاصل شده است که پیشرفت های چشمگیر چند سال اخیر در حوزه های دفاعی و امنیتی را در عرصه های مختلف زمینی، هوایی و دریایی رقم زده است.

وی با بیان اینکه پیشرفت های نیروهای مسلح، ایران اسلامی را در مقابل هرگونه تهدیدات ایمن کرده است، ادامه داد: امروز با اقتدار نیروهای نظامی اعم از ارتش، سپاه پادساران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی و بسیج دشمنان جرات کوچک ترین تعرضی به خاک جمهوری اسلامی را ندارند.

امیر محمودی با اشاره به اینکه دشمن درصدد فاصله گرفتن جوان ایرانی از ارزش های دینی و انقلابی است، یادآور شد: ایمان، ایثار، مجاهدت و وطن دوستی در جوانان ایرانی به درخت تنومند و قدرتمندی تبدیل شده است که هیچ سلاحی در دنیا قابلیت مقابله با آن را ندارد و این سرمایه بزرگ در قلب فرد فرد فرماندهان و کارکنان ارتش متجلی است.

وی گفت: پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با برخورداری از انواع سامانه های پدافندی و موشکی تحت شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور، آمادگی مقابله با انواع تهدیدات هوایی در هر ارتفاعی و با هر سطح مقطع راداری را دارد.

ارسال نظرات