۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۷۴۶۱۹۰
حجت الاسلام کلاته تشریح کرد؛

گزارشی از غرفه مؤسسه امیر بیان در نمایشگاه روایت پیشرفت

گزارشی از غرفه مؤسسه امیر بیان در نمایشگاه روایت پیشرفت
مدیر مؤسسه امیر بیان با اشاره به فعالیت های تبلیغی موسسه تخصصی خطابه در نمایشگاه روایت پیشرفت گفت: در غرفه روایت پیشرفت به بررسی و تبیین دستاوردهای دو ساله دولت پرداخته می شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی کلاته مدیر موسسه تخصصی خطابه استان قم با اشاره به فعالیت های تبلیغی موسسه امیر بیان در نمایشگاه روایت پیشرفت اظهار داشت: در این نمایشگاه هر غرفه به یکی از وزارتخانه های دولت اختصاص داشت؛ ولی یکی از غرفه ها به نام روایت پیشرفت به بررسی و تبیین دستاوردهای دو ساله دولت بطور کلی پرداخته بود. مانند وزارتخانه های  امور خارجه، نفت، بهداشت، اقتصادی و...

 وی افزود: این غرفه به صورت آماری و مقایسه‌ای با دولت‌های قبل و در قالب پاورپوینت طراحی و به بازدیدکنندگان در قالب سخنرانی چند رسانه‌ای توسط یکی از روایتگران که از مبلغین فعال موسسه امیربیان بودند روایت می شد که الحمدلله مورد استقبال طلاب، دانشجویان و مسئولین؛ بویژه وزیر کشور  آقای دکتر وحیدی، وزیر نفت آقای مهندس اوجی، سخنگوی دولت آقای دکتر جهرمی، وزیر بهداشت آقای عین اللهی قرار گرفت.

گزارشی از غرفه موسسه امیربیان در نمایشگاه روایت پیشرفت

مدیر موسسه تخصصی خطابه استان قم بیان داشت: تقریباً حدود یک ماه با کمک و تحقیق کارشناسانی از طلاب و مبلغین امیربیانی در حیطه های مختلف، پاورپوینت های تبیینی تهیه و به صورت زیبا طراحی شد تا در اختیار بازدیدکنندگان قرار گیرد.

وی افزود: الحمدلله فعالیت های غرفه ما در این نمایشگاه مورد استقبال برادران و خواهران بازدید کننده قرار گرفت و جا دارد از تمام کسانی که در آماده کردن این محصولات کمک کار بودند تشکر شود.

مدیر موسسه امیر بیان در پایان ضمن تشکر از حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم دولابی مشاور رئیس‌جمهور در امور روحانیت و حوزه‌های علمیه کشور جهت قرار دادن فضای تبیینی در اختیار موسسه امیربیان اظهار داشت: امیدواریم این نوع برنامه های تبیینی بیش از بیش مورد توجه مسئولان کشوری قرار گرفته و فعالیت های تبیینی با روش ها و شکل های مختلف در اختیار افراد جامعه قرار گیرد.

گزارشی از غرفه موسسه امیربیان در نمایشگاه روایت پیشرفت

محمد محققی

ارسال نظرات