۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۷۴۶۲۲۱
دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان لرستان:

امر به معروف آثار و برکات معنوی و اجتماعی فراوانی به همراه دارد

امر به معروف آثار و برکات معنوی و اجتماعی فراوانی به همراه دارد
حجت الاسلام مهدوی نیا با تاکید بر ضرورت توجه به فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در عرصه های مختلف گفت: این مهم برکات معنوی، اجتماعی و اقتصادی فراوانی به همراه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام یونس مهدوی نیا، ظهر امروز در دیدار با کارکنان بیمارستان تامین اجتماعی لرستان با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر ریشه در فطرت، آیات روایات و عقل و اندیشه بشری دارد، گفت: عمل به این دو فریضه واجب و آثار و برکات اقتصادی و اجتماعی و معنوی فراوانی در پی دارد.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان لرستان افزود: امربه معروف در تذکر لسانی باید همراه با نیت الهی باشد و پاداش الهی را نیز به همراه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه مساله عفاف و حجاب در برخی نقاط شهری کمرنگ شده است، تاکید کرد: این مساله نباید در بیمارستان ها، مراکز درمانی، دولتی و حاکمیتی اتفاق بیفتد.

حجت الاسلام مهدوی نیا بیان کرد: هیچ توجیهی برای شخصی که در نظام جمهوری اسلامی مشغول خدمت است وجود ندارد.

وی با بیان اینکه برای برقراری عدالت اجتماعی قبل از آن باید نظارت همگانی باشد، گفت: در این راستا ابتدا باید از خودمان و خانواده خویش شروع کنیم.

حجت الاسلام مهدوی خاطرنشان کرد: سلامت یک فرد جدای از سلامت جامعه نیست و توجه به فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر لازمه حفظ سلامت جامعه است.

وی به راه اندازی شورای امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه های حاکمیتی اشاره و بیان کرد: هدف ما در احیای فریضه واجب امربه معروف و نهی از منکر ترویج ارزش های دینی و کاهش منکرات است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات