۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۷۴۵۹۸۲
دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر لرستان خبر داد؛

برگزاری مسابقه کتابخوانی استانی «فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر»

برگزاری مسابقه کتابخوانی استانی «فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر»
حجت الاسلام مهدوی نیا گفت: با همکاری ستاد و حوزه های علمیه به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی مسابقه کتابخوانی فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام یونس مهدوی نیا، ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی مسابقه کتابخوانی بی 26 مدرسه علمیه برادران و خواهران استان برگزار می شود.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر لرستان گفت: مسابقه کتابخوانی «فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر» بین طلاب خواهر و برادر و خانواده های آنان برگزار می شود.

حجت الاسلام مهدوی نیا در ادامه خاطرنشان کرد: این مسابقه فرهنگی کتابخوانی بصورت مجازی و با اهدای جوایز ویژه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به پتانسیل بالای مدارس علمیه لرستان افزود: برنامه‌های متنوعی فرهنگی در ستاد امر به معروف و نهی از منکر و بهره مندی از این ظرفیت درحال اجرا است.

حجت الاسلام مهدوی نیا یادآور شد: از تجربیات موفق ستاد در چند سال گذشته برگزاری مسابقات «معجزه تذکر لسانی با همکاری اداره کتابخانه های لرستان»، «رازحجاب»، «کتابخوانی دستگاه های حاکمیتی»، «مسابقه کتابخوانی دانش آموزی در دوران کرونا در بستر شبکه شاد» است که از حرکت های فرهنگی تاثیرگذار در لرستان رقم خورد.

حسین ثالث مؤید

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات