۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۷۴۶۶۲۸
استاد حوزه علمیه کرمانشاه عنوان کرد؛

تلاش دشمن برای اشاعه ناامیدی در بین نسل جوان کشور

تلاش دشمن برای اشاعه ناامیدی در بین نسل جوان کشور
کرمانشاه ـ حجت الاسلام رضوانی زاده گفت: دشمن با استفاده از امکانات خود همانند فضای مجازی و رسانه به دنبال ایجاد فضای ناامیدی در داخل کشور می‌باشد بنابراین باید با بصیرت و بینش سیاسی و انقلابی خود اجازه این توطئه‌ها را به دشمن ندهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام شهرام رضوانی زاده امروز در نشست بصیرتی با جمعی از طلاب بسیجی شهرستان کرمانشاه عنوان کرد: بسیج یک تفکر و یک اندیشه و اعتقاد می‌باشد، بسیج امروز بسیار مسئولیت پذیر و دغدغه مند می‌باشد و در همه عرصه‌ها پیش قراول است.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه گفت: ملت ایران بزرگترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شوند زیرا در تمامی صحنه‌ها و عرصه‌های ملی همانند دفاع از این انقلاب حضوری پرشور و خودجوش داشته و دارند.

حجت الاسلام رضوانی زاده در ادامه سخنان خود بیان کرد: ملت ایران در مقابل دشمنان نظام اسلامی قرار گرفتند و با بصیرت خود به سلامت از این همه توطئه‌ها و تهدیدها به سلامت عبور کردند.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه با عنوان اینکه این انقلاب به آسانی به دست نیامده است، بیان داشت: برای حفظ این انقلاب و صلابت آن بیش از ۲۵۰ هزار شهید و جانباز تقدیم شده است بنابراین نباید اجازه دهیم که دشمن علیه این نظام و انقلاب دسیسه چینی کند.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود به برخی از فتنه‌گری‌های دشمنان اشاره کرد و عنوان داشت: دشمن با استفاده از امکانات خود همانند فضای مجازی و رسانه به دنبال ایجاد فضای ناامیدی در داخل کشور می‌باشد بنابراین باید با بصیرت و بینش سیاسی و انقلابی خود اجازه این توطئه‌ها را به دشمن ندهیم.

این استاد حوزه با اشاره به تحریم‌های اقتصادی و سیاسی قدرت‌های زورگوی جهان علیه ملت ایران، گفت: در همان روزهای نخستین شکل‌گیری این نظام اسلامی تحریم‌ها سیاسی و اقتصادی، جنگ 8 ساله و دیگر دسیسه‌ها علیه این نظام آغاز گردید ولی به یُمن و برکت داشتن چنین ملتی تمامی این توطئه‌ها یکی پس از دیگری خنثی گردید.

حجت الاسلام رضوانی زاده ادامه داد: برخلاف آنچه که دشمنان می‌گویند و اعلام می‌دارند امروز یکی از امن‌ترین کشورهای منطقه و جهان است و این امنیت در صورتی محقق شده است که دشمن تلاش بسیاری برای ایجاد ناامنی در داخل کشور داشته و دارد.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه در پایان سخنان خود به اغتشاشات سال گذشته اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: دشمن در آشوب های سال گذشته رسما مدیریت آن را بر عهده داشت و امیدوار بود که یک فضای هرج و مرج در کشور ایجاد کند تا این نظام اسلامی را با مشکل بزرگ روبه‌رو سازد./1400/

ارسال نظرات