۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰
کد خبر: ۷۴۶۶۵۵

گزارشی از مراسم اعزام طلاب خواهر فارس به اردوی راهیان نور

گزارشی از مراسم اعزام طلاب خواهر فارس به اردوی راهیان نور
مراسم اعزام و مشایعت طلاب خواهر عازم به سفر نورانی راهیان نور با حضور رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون فارس در سالن اجتماعات مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، جلسه توجیهی و مشایعت طلاب عازم به سفر نورانی راهیان نور با حضور حجت الاسلام بهرامی نسب رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون فارس و جمعی از مسئولین سپاه فجر استان فارس در سالن اجتماعات مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) شیراز برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام بهرامی نسب ضمن خیر مقدم به طلاب گرامی اظهار کرد: نگاه ما در این سفر نگاه توانمند سازی طلاب و مبلغان است و موضوعاتی همچون ارتباط گیری، اعتقاد سازی، اعتماد سازی و تبدیل این موضوعات به رفتار سازی از جمله مواردی است که در این سفر جهت توانمند سازی طلاب به آن پرداخته می شود.

در ادامه این جلسه سرهنگ پاسدار جاهد با اشاره به اهمیت سفر راهیان نور گفت: در سفر راهیان نور صرف دیدن خاک نیست بلکه پاسداشت شهدا و مسیری است که ره توشه آن معنویت و انس با شهدا می باشد.

وی ادامه داد: طلاب با کسب معنویت در این سفر میتوانند در امر تبلیغ موثر  و انقلابی تر عمل کرده و به اهداف رسالت دینی و انقلابی خود دست یابند.

سرهنگ جاهد در ادامه به تبیین مسائل فلسطین پرداخت و با اشاره به آیات قرآن در موضوع مبارزه با کفار گفت: هر گاه در مسیر مبارزه قدم گذاشته  به باب مطلوب و حیات میرسید و همگان دانسته اند که رژیم غاصب صهیونیسم به هیچ دستاوردی جز به خاک و خون کشیدن عده ای بیگناه نداشته و ان شاءالله به زودی پرچم سربلندی اسلام و مسلمین به اهتزاز در خواهد آمد.

ارسال نظرات