۱۷ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۰:۰۳
کد خبر: ۷۴۶۷۳
در پی رحلت بانو طاهایی؛

مدیر جدید حوزه علمیه نرجس مشهد معرفی شد

خبرگزاری رسا ـ در پی رحلت عالمه فاضله، مرحوم حاجیه خانم طاهایی،‌مدیر و مؤسس مدرسه علمیه نرجس مشهد، هیأت امنای این مدرسه علمیه، خانم منور شایسته خوی را به عنوان مدیر جدید این مدرسه علمیه معرفی کردند.
مدرسه علميه نرجس مشهد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، در پی رحلت عالمه فاضله، مرحوم حاجیه خانم طاهایی، ‌مدیر و مؤسس مدرسه علمیه نرجس مشهد،هیأت امنای این مدرسه علمیه، خانم منور شایسته خوی را به عنوان مدیر جدید این مدرسه علمیه معرفی کردند.

براساس این گزارش،‌این تصمیم در 14 بهمن ماه از سوی هیئت امنای این مدرسه علمیه صورت گرفته است که در مراسم ترحیم بانو طاهایی، مدیر جدید مدرسه علمیه نرجس معرفی شد.

خانم شایسته خوی که از شاگردان تربیت یافته استاد طاهایی است از سال 1364 وارد حوزه علمیه شده و با توجه به تربیت قوی استاد طاهایی توانست از سال 1370 فعالیت‌های تبلیغی خود را آغاز و از سال 1375 تاکنون نیز به دلیل آشنایی با زبان مردم جنوب شرق آسیا به فعالیت‌های تبلیغی خود در خارج از کشور ادامه دهد.

افزون برسفرهای تبلیغی خانم شایسته خوی به کشورهای مختلف، می‌توان به سفر دیپلماتی وی به کشور مالزی از سوی دفتر ریاست جمهوری نیز اشاره کرد.

همچنین از فعالیت‌های وی می‌توان به حضور در مجامع علمی، همکاری با نهادهای دولتی و غیردولتی از جمله آستان قدس رضوی در زمینه های گوناگون، دفتر امور بانوان ریاست جمهوری در زمینه طرح رحمت، سازمان فرهنگ و ارتباطات، دفتر تبلیغات اسلامی، نهاد رهبری در دانشگاه‌ها و ... اشاره کرد.

گفتنی است، خانم شایسته خوی در سال 1386 توسط استاد طاهایی به سمت مدیریت تحصیلات تکمیلی(سطح 3) مدرسه علمیه نرجس مشهد منصوب شده بود./917/د102/ص

ارسال نظرات