۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۷۴۶۹۹۷
دادستان کل استان لرستان:

فضای مجازی به عنوان آسیبی جدی در کمین فرزندان است

فضای مجازی به عنوان آسیبی جدی در کمین فرزندان است
شاهون وند با بیان اینکه فضای مجازی آسیبی جدی پیش روی فرزندان ما فرار دارد، گفت: نظارت بر تریت فرزند جلوی رواج آسیب های اجتماعی را می گیرد که نباید از آن غافل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، داریوش شاهون وند، ظهر امروز در همایش بررسی چالش ها و آسیب های اجتماعی و فرزندآوری از دیدگاه رهبری در جمع کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با تأکید بر اینکه باید زمان بیشتری را برای تربیت فرزندان در نظر بگیریم و وقت بیشتری را با خانواده بگذرانیم، گفت: خانواده به عنوان رکن اساسی مورد هجوم هجه های فرهنگی دشمن قرار دارد.

دادستان کل استان لرستان با بیان اینکه با توجه به رصد متهمان می توان گفت که بیشترین آسیب ها به دوران کودکی و تربیت و نظارت هایی که می توانستیم در تربیت فرزندان داشته باشیم، از آن غافل شده ایم بر می گردد، افزود: بزرگترین ضربه ای که بر پیکره خانواده وارد می شود این است که از خانواده غافل می شویم.

وی با بیان اینکه بحث تبعیض پدر و مادر در برخورد با فرزندان یکی از مسائلی است که سبب می شود بر روحیه فرزندان تاثیر بگذارد، نحوه برخورد ما نباید با فرزندان یکسان باشد بلکه باید به شرایط روحی فرزند توجه داشت.

شاهون وند با بیان اینکه امروز آسیب فضای مجازی فرزندان ما را تهدید می کند، اظهار کرد: با توجه به پیشرفت تکنولوژی باید به همان تناسب نظارت ها و برخورد با خانواده ها متفاوت باشد.

وی با بیان اینکه رکن اساسی در خانواده پدر و مادر هستند و باید زمان بیشتری را صرف تربیت فرزندانشان نمایند و باید پای صحبت فرزندان بنشینیم و به دغدغه های آنان گوش بدهیم.

دادستان کل استان لرستان عنوان کرد: برای کنترل و مقابله با چالش ها و آسیب های اجتماعی باید همه در کنار هم باشیم و از ظرفیت های مختلف دینی، فرهنگی و رسانه ای استفاده شود و با آگاهی بخشی جلوی رواج آسیب های اجتماعی گرفته شود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات