۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۶۹۶۰۱۷
امام جمعه ازنا:

تقويت اعتقادات دينی دانش آموزان از اولویت‌های روحانیت باشد

تقويت اعتقادات دينی دانش آموزان از اولویت‌های روحانیت باشد
لرستان- حجت الاسلام سپهوند بر ضرورت حضور روحانیت در مدارس تأکید کرد و گفت: روحانیت باید پرورش افكار مذهبي و تقويت اعتقادات ديني دانش آموزان را در اولویت قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام علی سپهوند، ظهر امروز در نشست هم اندایشی ائمه جماعات مدارس شهرستان ازنا بر ضرورت برنامه ریزی برای جذب و ترغیب دانش آموزان به سمت نماز تأکید کرد.

امام جمعه ازنا بیان کرد: اگر دغدغه آسیب اجتماعی و تربیت نسل جوان داریم، باید در زمینه جذب دانش آموزان به سمت نماز، برنامه ریزی کنیم لذا بهترین و برترین فرصت استفاده از ظرفیت مدارس هستند.

وی افزود: روحانيت و ائمه جماعات باید پرورش افكار مذهبي و تقويت اعتقادات ديني دانش آموزان را در اولویت قرار دهند، پس بايد به صورت دقيق و برنامه ريزي شده وارد عرصه تبليغ در مدارس شد.

حجت الاسلام سپهوند تصریح کرد: ائمه جماعات در مدارس باید بیشتر از دیگر مربیان و معلمان مورد توجه و علاقه دانش آموزان قرار گیرند و این هنر ائمه جماعات مدارس است که می طلبد ارتباط گیری خوبی با دانش آموزان داشته باشند.

گفتنی است، در این جلسه ائمه جماعات مدارس با ارائه راه ‌کارهای لازم به منظور برگزاری باشکوه نماز جماعت در مدارس به بحث و تبادل نظر پرداختند./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات